mcgawroni 0 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam, jadę w piąte oddać turbinę do regeneracji, bo leje olejem na lewo i prawo... Chciałem zapytać, czego się mogę spodziewać, co będzie do roboty po jej otwarciu - czy da się to odczytać z logów? Mam na myśli czyszczenie i wymiana uszczelnień, czy grubsza akcja? Dodam, że dbałem o to maleństwo... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Sorry, że nie takie jak powinny do końca być, ale nie miałem warunków. Zapytam jeszcze - gdzie znajdę opis bloków, który co pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Wywal katalizator przed zamontowaniem sprezarki. Po robocie zaprezentuj nam komplet logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Czy wyniki które zamieściłem, są w jakiś sposób niepokojące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 jest delikatne przełądowanie ale to nie ma znaczenia bo i tak robisz regenerację turbiny po regeneracji wstaw logi i zastosuj się do rady przemka odnośnie katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Tak zrobię, ale co do tego ma katalizator? Ponawiam pytanie z pierwszego posta/postu - gdzie jest jakiś opis bloków VAG`a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 wystarczy poszukać http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ a co do katalizatora jeśli jest zapchany a z reguły przy takich przebiegach 200 -300 tyś raczej jest już zapchany spaliny z turbiny nie mają przepływu i łopatki w turbinie się zapiekają od spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 miales racje drogi kolego - katalizator zawalony. Wywalilem dziada, turbine wyczyscilem (zasyfione lopatki dzialaly tylko na 50-60%), wstawilem zestaw naprawczy. Na dynamice wiele nie zyskala, ale moc jest odczuwalna od najnizszych obrotow, na kazdym biegu regeneracja turbiny + wywalenie katalizatora + nowa plecionka od wydechu lacznie 550 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 to zrób logi ponownie będziemy widzieć jak i co dalej robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się