Skocz do zawartości

mcgawroni

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mcgawroni

Osiągnięcia mcgawroni

0

Reputacja

  1. Tak zrobię zatem - natomiast jakiejś przyczyny nikt nie znalazł jeszcze?
  2. Witam, Nie znalazłem podobnej sprawy więc zwracam się z prośbą o pomoc. Mam AUDI od ponad 4 lat i przedwczoraj zdechł mi już trzeci przepływomierz masy powietrza. Pierwszy BOSH`a, który był już w aucie - zdechł. Wsadziłem drugi - używany BOSCH - zdechł po około roku. Trzeci, nowy Pierburga - zdechł wczoraj po 1,5 roku... Nie mam już sił - co może być przyczyną wykańczania przepływek? Ostatni padł po przejechaniu około 800 km od wymiany filtrów.
  3. Wolałbym zacząć od sprawdzenia przekaźnika - wyciągnięcie silnika jest trochę kłopotliwe... Tylko nie wiem jak:/ No cóż - silniczek jest w porządku. Szczotki w stanie dobrym. Usterka nie ustała...
  4. W przypadku wady silnika, było by słychać przekaźnik a wycieraczki by nie działały - tu jednak nie słychać charakterystycznego cykania.
  5. Witam, znalazłem wiele o wycieraczkach, ale nie znalazłem mojego przypadku - zakładam, że to drobny problem, mianowicie: Wycieraczki działają normalnie - sworznie mechanizmu są nasmarowane i uszczelnione. Włączając 1 tryb pracy (manetka raz w górę) działają normalnie, niezależnie od ustawionego czasu przerw, aż przychodzi moment, w którym przestają działać (będąc w pozycji spoczynku). Wtedy przełączania pomiędzy różnymi trybami pracy (manetka w górę, w dół) nie pomaga - nie reagują. Spryskiwacz działa, ale wycieraczki nie ruszają... Zaczynają działać dopiero po pewnym czasie - jak im się zachce - aż do kolejnego momentu zacięcia. Co ciekawe - jeżeli włączę tryb 2 - ciąga powolna praca, to się nie zacinają. Zauważyłem również brak odzewu ze strony przekaźnika 377 gdy mają fazę na niepracowanie. W jaki sposób mogę sprawdzić poprawność działania przekaźnika 377 - najlepiej w warunkach domowych, bo auto stoi na parkingu osiedlowym, a przekaźnik już wytargałem. Raczej można wykluczyć nieprawidłowe działanie silniczka, bo kręci bez zarzutu. Może to kwestia manetki? Sterownika czasowego? Koledzy, pomoże ktoś? Może jest ktoś z Krakowa lub okolic, żeby podmienić przekaźnik?
  6. Dzięki za konkretne odpowiedzi. W przyszlym tygodniu jade do polecanego diagnosty, mam nadzieje, ze poradzi na dolegliwisci.
  7. Dokładnie tak... Na podpiętym przepływomierzu auto powyrzej 2000rpm na 5-tym biegu wogóle się nie zbierało, dało się wyczuć nierówną pracę. Wciśnięcie gazu powodowało wręcz spadek obrotów. Po wypięciu wtyczki auto zaczęło normalnie pracować - przestało szarpać i powróciło na tyle mocy, że dało się przyspieszać. Jak mogę sprawdzić te wtryski? Jest ktoś w Krakowie godny polecenia? ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przesyłam ponownie logi statyczne, obejrzyjcie i mówcie co widać cholera, nie wiedziałem że wartości się nadpisują :/ Ponawiam pytania/prośby z poprzedniego posta... ---------- Post dopisany 08-01-2014 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 20:05 ---------- Podpowie ktoś, co z tym dalej robić?
  8. Spoko, spoko - przecież nie mam żalu czy pretensji ale padł całkiem, bo odpiąłem go dzisiaj i auto przestało zamulać. Rozglądam się już za nowym - pytanie czym się różni BOSCH i Pierburg? BOSCH kompletny 280zł, Pierburg wkład 230zł. Niebardzo wiem, co dalej robić z tym fantem, a zrobić coś trzeba...
  9. Logi statyczne znaczy grupy: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023? Grupy 000 nie mogę zrobić, bo jakiś błąd wyskakuje, 014 w ogóle nie ma... Przed próbą dynamiczną tankowałem na ORLENIE ON. Pewnie wtryski będą do regeneracji, albo nowe do zakupu... Myślałem jeszcze o wymianie popychaczy, bo pewnie one klekoczą. Ile takie przedsięwzięcie by mnie kosztowało? Auto ma przejechane 220 000 km, ale na pewno nie po raz pierwszy
  10. sory panowie, ale mam taki problem z logami dynamicznymi, że mam kobietę za pomocnika, która straaaaasznie marudzi... A czy brak odczytu pozycji "Cyl 4" w bloku 013 jest normalne? Przepłwka dopiero wymieniana od trepka - jeśli nawet padła, to nie powinno to mieć wpływu na to szarpanie, poranne palenie i biało-siwy dym...
  11. Poniżej linki do logów (sorry za bajzel który się z nimi zrobił, ale nie mam doświadczenia jeszcze z tym programem) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wygląda na to, że chyba znowu przepływka padła - ale to nie wyjaśnia pozostałych objawów... Podczas próby dynamicznej, powyżej 3200rpm robiła mi się zasłona dymna za autem...
  12. Może najpierw opiszę przypadłość: Zauważyłem ostatnio pewną niedyspozycję mojego maleństwa - trochę osłabła i zaczęła głośniej "klekotać". Wydaje mi się, że ma większe kłopoty z rozruchem po dłuższym postoju (24-48h) na lekkim mrozie - większe kłopoty, mam na myśli trzeba ją dłużej kręcić - jakieś 3-10s, ale pali za pierwszym razem. Po odpaleniu wylatuje chmura białego dymu. Nie było mi to dziwne, dopóki nie zaczęły się pojawiać raz na jakiś czas skoki obrotów na jałowym (niewielkie, jakby paliła na 3 cylindry albo wpadała nierówna dawka paliwa) - przygazowanie pomagało, ale temat wracał. Zalałem ją przed świętami na Auchanie i dodałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Wszystko było OK, aż do powrotu. Jechałem na 4 biegu jakieś 80-90 km/h, auto w pełni obciążone - 4 osoby + pełny bagażnik i do tego bagażnik dachowy z nartami. W pewnym momencie zaczęła tracić moc, zaczęła szarpać i znów dostała kopa i znów straciła moc i kop mocy, znów spadek mocy i takie szarpanie w kółko. Wrzuciłem jej 3-ci bieg na przedmuchanie - 3100rpm i szła ok, dopiero po obniżeniu obrotów te same objawy się pojawiły. Zajechałem na stację, przedmuchałem na jałowym, zgasiłem, odpaliłem i już problem nie wrócił - ale jakby słabsza, mniej dynamiczna... Zauważyłem też, że zaczęła dymić na czarno przy mocniejszym przyspieszaniu - miałem już tą przypadłość ale po wymianie przepływki przeszło jak ręką odjął. Informacje dodatkowe: - olej wymieniony miesiąc temu, - filtr powietrza i oleju również, - filtr paliwa ma 1,5 roku, - przepływomierz wymieniony rok temu - turbina po regeneracji rok temu - EGR zaślepiony Wyczytałem, że to wina pompki paliwa albo padający wtrysk - podpowiedzcie, jak to sprawdzić? Wiem, żeby zrobić loga dynam, tylko które bloki mnie powinny interesować? Może coś nie tak z kątem?
  13. mcgawroni

    Ceramizer

    Z całym szacunkiem - zacznij od ortografii kolego... Ale ja nie o tym chciałem - wlałem ceramizer u siebie, bo dostałem w prezencie i żadnej różnicy nie ma... Silnik pracuje tak samo głośno, dymi tak samo - może spalanie ciut mniejsze, ale głowy nie dam. Pojawiły się za to problemy z porannym paleniem, a miał pomóc...
  14. Cieszymy się Twoim szczęściem! Ja plecionkę mam nową... A w jaki sposób analizuje się stan wtrysków?
  15. Dobra, powiem teraz jak laik - ale co to jest log 013? Odczytałem wartości podawane w 4 okienkach - coś jeszcze? ---------- Post dopisany 20-09-2013 at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2013 at 13:34 ---------- Podpowie ktoś? Zauważyłem jeszcze ostatnio lekką zmianę w pracy silnika (trochę głośniejszą), która wystąpiła po dolaniu oleju przez pewnych krakowskich geniuszy. Przelali olej o około 0.4l i przejechałem na tym jakieś 100km. Teraz zachowuje się głośniej i na przeglądzie wyszedł wyciek oleju z silnika - myślicie, że to od tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...