Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] duze skoki obrotow do ok 4 tys.i sie utrzymuja


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie,obroty skacza,ale ostatnio to juz nie wiem kiedy sie to powtorzy-nie jest to regularnie

odpalam auto i jest ''w normie'',obroty po odpaleniu tysiac,po chwili spadaja do ok 900-950,lekkie falowanie,ale podczas jazdy jade i nagle auto wchodzi na jakies 4000 samo i sie utrzymuje,wciskam sprzeglo i auto wyje,wiec mozna sobie wyobrazic co sie dzieje

filtr pow-stozek-nowy ,olej wymieniony tydzien temu,przepustnica czyszczona itp,swiece zmienione razem z olejem

ostatnio jak tak falowaly to wylaczylem silnik i nie moglem odpalic,cheltalem dobre kilka minut i nic,jakies dobre ludziska zaproponowali pchnieci i po tym ,jak pchneli auto na 2,odpalilo,ale bylo strasznie slabe,dodajac gazu auto gaslo,po chwili wskoczylo na obroty,bylo ''normalnie'',wiec postanowilem pojechac i zobaczyc ,co bedzie w trasie i tak,gaz do dechy na 5 i predkosc 160km/h,gdzie normalnie na tej samej trasie wycisnalem 210 km/h,po chwili zredukowalem na 4 i wrocilo do normy,potem 5 i juz bylo lepiej,nie doszlo do 210,bo trzeba bylo chamowac,martwi mnie to,bo to juz kolejny raz,cos jakby odcinalo zaplon,zaraz po tym,jak auto wbija sie na wysokie obroty i tam sie utrzymuje,dzis podejde z VAGiem do auta i zobacze co tam slychac,filtr paliwa zamowiony i moze jutro bedzie

czekam na pomysly ,co moze byc przyczyna z gory dzieki[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2008, 19:53 _________________________________________________dodam,ze szukalem i czesc objawow znalazlem ,sa podobne,ale nie wszystkie,wiec zalozylem watek,moze to wszystko ma ze soba zwiazek

[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2008, 20:04 _________________________________________________wczoraj podlaczylem VAGa i pokazal blad 00522-cos z czujnikiem G62 ,ale sporadycznie,wykasowalem i troche pojezdzilem,ale nie wywalilo go znow,a dzisiaj auto zaczelo sie telepac i jest jescze slabsze,niz wczoraj

trzesie autem tak mocno,ze to nie jest norma,prubowalem zrobic logi,ale nie moge,bo cos nie zapisujelogow moj vag-nie wiedziec czemu,to co sprawdzilem wczoraj na wolnych obrotach nie ma duzych skokow-jakies 864-890,przeplyw powietrza w przeplywce 130,tyle co zapamietalem, nie wiem,co sie stalo ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa?czyli co?nie pompuje?,a przepustnica czyszczona kilka dni temu,adaptacja itp,auto zachowuje sie,jakby nie palilo na wszystkie gary jednoczesnie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze dodaj koncowki wtryskow i sterownik silnika. A po czyszczeniu przepustnica czasem dziala gorzej i trzeba wymienaic na nowa. A pompa moze dawac albo momentami za malo albo momentami lac w zaleznosci jaki sygnal podaje ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze dodaj koncowki wtryskow i sterownik silnika. A po czyszczeniu przepustnica czasem dziala gorzej i trzeba wymienaic na nowa. A pompa moze dawac albo momentami za malo albo momentami lac w zaleznosci jaki sygnal podaje ecu

z tymi wtryskami to by pasowalo,bo jak mi auto zgaslo i nie chcialo odpalic,to benzyna smierdzialo wszedzie :mysli

[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2008, 10:06 _________________________________________________rozwiazalem problem spadku mocy i telepania autem-spadla fajka ze swiecy,tak jak przypuszczalem,ze auto nie pali na wszystkie gary,sprawdzilem i znalazlem przyczyne

teraz kolej na wzrost obrotow :mysli:[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2008, 17:55 _________________________________________________zeby znalezc przyczyne ,musze zaczac od poczatku,czy moze mi ktos podpowiedziec,co ma wplyw na obroty,przeplywka,czujnik temperatury czy jeszcze cos innego-moze rozwiaze problem,bylem ostatnio u mechanika i on mi powiedzial,ze przyczyna moze byc sam ECU... :mysli:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 09:21 _________________________________________________mam pytanie-do czego sluzy przewod gumowy laczacy przepustnice z wtryskami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien,ale chyba dzisiaj ,po kolejnym ''ataku'' obrotow i niemoznosci odpalenia auta,zobaczyl ten wezyk moj koles i on chyba wyskoczyl z przepustnicy,mowie chyba,bo on go wyjal i koncowka byla sparciala i poszczepiona ,wlozyl ja do przepustnicy,potem obroty jescze wskakiwaly,ale wieczorem jak jechalem,to wzrastaly,ale do ok.2000 i spadaly do 1200 i to bylo takie falowanie,a pozniej juz bylo normalnie,tzn bez falowania,ale jak ruszalem ,po odpaleniu auta,to strasznie szarpalo,jak bylo jeszcze zimne :mysli:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 23:43 _________________________________________________moja teoriajest taka,spadla fajka ze swiecy ,pompa podawala paliwo ,nie spalilo sie i sonda w wydechu odebrala ''komunikat'' i odcielo paliwo,aha jescze dzis ,podczas gdy auto mi zgaslo,to jak kilkakrotnie cheltalem,to zapalila mi sie kontrolka czerwona z wykrzyknikiem,ale jak auto zaczelo lapac,to przestalo bibczec i swiecic?przeciez to od chamulcow...ECU zwariowal?[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 23:48 _________________________________________________wymienilem filtr paliwa,no i jakby lepiej,ale zobaczymy,jak troche pojezdze,na razie jest dobrze ,ale znow byl moment,ze za pierwszym razem nieodpalila,no i co to moze byc,jak przekrecam kluczyk,zapalaja sie lampki i slychac jak pompka paliwa podaje,a potem cyk i nic,a czasem jest dzwiek,jakby caly czas podawala,tak mialem juz ze dwa razy-nie wiem co to moze byc,

zauwazylem tez wode chlapiaca z wydechu,rozumiem,ze ostatnio padalo i mam troche popekany wydech,ale to wygladalo,jakby ktos ze szklanke wody wlal i teraz auto pluje tym na zewnatrz :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...