Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze skrzynia automat !!! za malo oleju??


krzysparco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze skrzynia automatem 4 biegowym. Po wymianie rozrzadu rozkreceniu całego przodu kolega - mechanik zapomniał przykrecic jakąś srubke od chlodnicy oleju skrzyni biegow i po przejachaniu ok 3km obroty wzrastaly, a auto nie jechalo duzo szybciej wiec sie zatrzymalem i zobaczylem ze cały silnik jest oblany jakimś olejem wiec zadzwoniłem do tego kolegi on przyjechał laweta i zabrał auto.

Dziś po odbierze auta i po dolaniu oleju (dolał ok 1,5l) auto jak sie zatrzymuje na wolnych obrotach raz ciagnie raz nie dodam troszke gazu i jakby załączało bieg, a drugi objaw to biegi przełącza na obrotach powyżej 2000 nie wiem juz nawet czy to dobrze czy źle.

Osobiście wydaje mi sie że trzeba dolać oleju bo bo biegi przełącza płynnie ale pytam was ponieważ macie wieksze doświadczenie. Dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto nie ma mocy to prawdopodobnie przestawiony rozrząd. Jak już kombinujesz z olejem do nie dolewaj obojetnie jakiego do skrzyni tylko wymień cały na zalecany przez producenta. 1.5 litra oleju w skrzyni mniej nie miałoby wpływu na obroty i spadki mocy. Takie moje zdanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie zalecany olej do skrzyn automatycznych razem z filtrem bo musisz to zrobic,poniwaz miales dolewany jakis tam olej.a lepiej byloby jak bys mil jednakowy.po wymianie stwierdzisz czy to wina skrzyni czy tez rozrzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz za niski poziom oleju to lepiej nie ryzykowac uszkodzeniem skrzyni bo jak wiadomo o automaty trzeba dbac.i kup sobie lepiej olej jaki jest zalecany do twojej skrzyni.temat olejow byl gdzies na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypuszczam że skrzynia nadaje się już do naprawy, tarczki pewnie nadpalone niestety... w razie czego to mam kilka litrów oleju na zbyciu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem automata w którym pękł tłok na sprzęgle K1 lub K3 (już nie pamiętam), skrzynia zaczęła się ślizgać przejechałem tak paręnaście kilometrów, kosz i tarczki były już "spalone".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...