Hans47 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jesli malo jezdzisz i przy niskich temperaturach to taki szlam moze osadzic sie na spodzie korka w kazdym samochodzie. Nie musi swiadczyc to o zdechlej uszczelce ale jesli kopci na mocno bialy kolor grzeje sie nie ma ogrzewania w srodku w zbiorniku wyrownawczym bloto czasem malo mocy ciezko pali (brak kompresji) no to 99% uszczela.
łysy90 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Z odpalaniem nie było żadnych problemów za pierwszym razem pali. A to sie stało tak z dnia na dzień praktycznie zobaczę co mechanik wymyśli we wtorek.
Hans47 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Bylo by tak jak bys mial wypalona uszczelke na zewnatrz kiedy kompresja ucieka a mozesz miec miedzy cylindrami i plyn bedzie sie dostawal do srodka
łysy90 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Koszt naprawy 845 zł Uszczelka głowicy uszczelka pod zaworami pompa wody pasek alternatora pasek pompy wody płyn króciec wody korek zbiorniczka przewód wodny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się