Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik gaśnie


piotr0128

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

podczas jazdy, dokładnie dojazd do skrzyżowania i podczas hamowania, wciskam sprzęgło+hamulec żeby się zatrzymać, a obroty wówczas spadają poniżej 1000 i silnik gaśnie. Dzieje się tak tylko na gazie. Na benzynie wszystko ok. W dodatku problem nie występuje cały czas, tylko pojawia się sporadycznie. Czasem kilkukrotnie podczas jednego dnia, a czasem nawet przez tydzień jest spokój. Nieważne czy silnik ciepły czy zimny, choć głównie sytuacja pojawia się gdy np. po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi, rozgrzaniu silnika do 90 stopni, a następnie chwilowy postój, autko trochę już się schłodzi i głównie w takiej sytuacji po ponownym ruszeniu w drogę, gdy temp. silnika jest w ok. 60-70 stopni to wtedy gaśnie najczęściej, choć przy temp. 90 stopni też się to zdarza ale rzadziej:/ Byłem już z tym u mechanika, auto było podłączane pod komputer ale żadnych błędów. Z gazem to samo, wszystko dobrze ustawione. Póki co kazali jeździć i obserwować czy pojawią się jeszcze jakieś objawy. Może ktoś miał podobną sytuację??

Pacjent to Audi 1.6 AHL z 97r., gaz sekwencja (stag4, graty tomasseti, wtryski valteki), gaz od czerwca 2012, do tej pory wszystko było jak w zegarku, na gazie zrobione trochę ponad 10 tys,km.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal Valteki i wstaw porządne wtryski + dobra regulacja i będzie ok:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo się rozkalibrowały i zalewa silnik , pewnie po takim zgaśnięciu musi dłużej kręcić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Pb problemu nie ma , więc winna jest instalacja LPG , a najsłabszym ogniwem są Valdemary,choć reduktor też nie za mocny, podjedź do innego zakładu , nie tego co montował bo oni do końca gwarancji będą Cię spławiać i opisz usterkę , będziesz miał dwie opinie , ew szukaj luźnych przewodów itp. może być też zacinający się regulator w reduktorze, padająca cewka EZ itd. przyczyn może być mnóstwo. Winny może być też układ WN który na PB jeszcze daje radę , a na LPG już nie , kiedy tam zaglądałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...