Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania powyżej 2tys obrotów


Stano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno nabyłem A4 B7 2.0 TDi Avant z 2007r z multitronicem. Przed zakupem byłem na przeglądzie bo niepokoiły mnie drgania przy obrotach 2tys w góre. Diagnoza: Przeguby wewnętrzne do wymiany. Silnik też nie był super żwawy ale powiedzieli że to wina przepływki. Wczoraj zostawiłem auto na warsztacie na wymiane rozrządu, przepływki i przegubów wewnętrzych. Drgania niestety dalej są więc mechanik twierdzi że to może być wina skrzyni jednakże twierdzi też że powodem złej pracy skrzyni moze być problem z silnikiem tak jak mówiłem jest słabszy. Diagnoze ma postawić jutro. Chcialbym sie Was poradzić a może miał ktoś podobny problem? Z góry dziekuje

---------- Post dopisany 28-02-2013 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 22:01 ----------

Dobra i tak nikt nie odpisał. Powodem był padnięty jeden wtrysk. Tak dla potomnych info

---------- Post dopisany 10-03-2013 at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2013 at 21:17 ----------

Kurde wtryski wyjęte żeby sprawdzić który padnięty i okazuje się że przy sprawdzeniu wszystkie ponoć są dobre. Kurde brak mi pomysłów. Auto jest słabsze i drgania w zakresie 2-3tys a powyżej poprostu słabiej przyspiesza. Bylem przekonany ze to wina wtryskiwaczy a teraz to juz nie wiem. Możliwe ze poprostu zle je sprawdzili?

Nr nadwozia WAUZZZ8EX7A204615

model audi a4 av. 2,0 tdi

A4

Data produkcji 15.02.2007

Rok modelowy 2007

typ handlowy 8ED0WH

numer silnika BPW

numer skrzyni biegów JZU

numer napedu osiowego SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do drgań można sprawdzić jeszcze poduszki silnika i skrzyni a że silnik jest słabszy nie koniecznie może być związane z drganiami, sprawdź turbinę.

Podłączałeś auto pod komputer? Wszystko w porządku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mechanice się nie znam za bardzo. W warsztacie który robi mi mechanike podłączali i mówił że nie ma nic niepokojącego :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak byś zrobił logi grupy 004

i dynamiczne 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienione wszystkie wtryskiwacze na nowe. Problem zniknął. Jeszcze delikatne drgania są ale to chyba poduszke skrzyni musze wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszlosc,nie trzeba wyciagac wtryskow zeby sprawdzic czy sa dobre wystarczy podpiac kompa i wchodzisz w 01 engine / meas.blocks 08 sprawdzasz grupy13,18 i 23.

Po wymianie rozrzadu pan mechanik ustawial ci kat synchronizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ustawiał.

---------- Post dopisany 01-04-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 12:11 ----------

Po wymianie pompowtryskiwaczy oczówałem jeszcze delikatne drgania. Wymieniłem poduche i olej w skrzyni. Auto przyspiesza okay, fajnie jezdzi ale mam problemowe drgania jak zwalniam i obroty spadają do 1000-1200 obrotów. Co to będzie? Poducha silnika? Przypominam że pompowtryskiwacze są nówki, przeguby wewnętrzne nówki, poducha skrzyni nówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może skrzynia.

Skrzynia ładnie przerzuca biegi. Praktycznie nie czuc. Wraz z poduszką wymieniłem olej w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...