Skocz do zawartości

Smiszny

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Smiszny

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Smiszny

0

Reputacja

  1. Witam Mam taki problem audi 2.8 quattro nie trzyma równych obrotów na ciepłym silniku... Objawy są identyczne jak na tym filmiku: Moje pytanie czy wystarczy wyczyszczenie przepustnicy i zaadaptowanie? Odma sprawdzona, nie ma nieszczelności, kolektor ssący również nie wygląda żeby łapał lewe powietrze, w czasie jazdy obroty praktycznie nie falują i na zimnym silniku też nie ma problemu, tylko na ciepłym i to też nie zawsze... Bardzo proszę o jakąś radę Pozdrawiam
  2. Smiszny

    3.2 FSI Błąd P0366

    Witam Problem dotyczy A6 C6 ale to jest ten sam silnik co A4 B7 Sytuacja wygląda następująco... Silnik 3.2 FSI został uszkodzony ślizg łańcucha i rozrząd przeskoczył na prawej głowicy, zawory wszystko nie uszkodzone, błędy w silniku P0346 , P0391 , P0018 i P2005 (ostatni dotyczący klapy w kolektorze, usunięty po wymianie kolektora) trzy pierwsze błędy dotyczą przeskoczonego rozrządu na prawej głowicy, na lewej głowicy żadnego błedu... Także został wymieniony ślizg ten który był uszkodzony, łańcuchy i reszta została ta co była, były porównane z nowymi i nie były wyciągnięte ani zniszczone... Wszystko spięte, zblokowane blokadami i ustawione... Silnik do auta, odpala na wszystkie cylindry, ciśnienie na każdym po 13... Błędów nie ma które były wcześniej ale pojawił się nieszczęsny P0366 Czujnik położenia wału rozrządu B, bank 1 – sygnał poza zakresem/wydajność na drugiej głowicy w której nie było żadnego uszkodzenia wcześniej i żadnych błędów... I pytanie brzmi dlaczego? Co jest przyczyną? Czujniki podmieniane, sprawne. Auto odpala chodzi troszkę nie równo, gdy usunie się błąd przez parę chwil chodzi idealnie ale zaraz znowu wpada P0366... Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być źle, czemu ten błąd występuje? Bardzo prosiłbym o pomoc...
  3. Witam Zna ktoś może wymiary plecionek (złącz elastycznych) przy wydechy a4 b5 2.8 v6... Musże wymienić to już głośno się robi...
  4. Ori vw... Może i tak ale zostawie takie jak są bo nie chce mi się bawić w tego typu przeróbki bo zimowe mam mniejsze i chce żeby się mieściły a źle to i tak nie wygląda...
  5. Troszeczkę zamieszania ostatnio z felgami ale już są na aucie jeszcze inne niż miały być Miały być takie ale sprzedający twierdził że wszystkie są po 8J szerokości i z oponami 225/40/18 ale okazały się że dwie felgi 8J 225/40 i dwie 9J 235/40 no a do quattro nie bardzo na dłuższą metę dlatego byłem zmuszony je sprzedać, nowym nabywcą jest również kolega forum Foto jak wyglądały na aucie: Nie miałem przekonania do czarnych felg ale jakoś się skusiłem bo się trafiły bardzo okazyjnie z nowymi oponami i postanowiłem się przekonać I powiem szczerze że mi się podoba i bardzo ładnie się prowadzi Znajdę chwilkę czasu i zorganizuję jakiś aparat to zrobię całą sesje auta na nowych bucikach P.S. Amorki też już założone, myślałem że będzie gorszy ten MTS a tu miłe pozytywne zaskoczenie, bardzo dobrze się spisuję
  6. To zależy po jakich drogach zimą jeździsz... Vredestein będzie dużo lepszy na śnieg, mokre drogi bo będzie dobrze odprowadzał śnieg czy wodę a gdy będą drogie suche (zimą też się zdarza) to będą głośniejsze. Firestone znowu będzie cichszy ale na śnieg czy na wodę będzie troszkę gorszy a może nie gorszy tylko będzie wolniej odprowadzał z opony bo ma inną budowę bieżnika. A na lodzie to wiadomo każda opona będzie się ślizgać. Ja osobiście wybrałby Vredestein ale niech też inni się wypowiedzą.
  7. Witam Mam małe zapytanie, jest możliwość założenia różnych rozmiarów opon w quattro? Przykładowo 225/40/18 przód i 235/40/18 tył? Jest w ogóle jakaś tolerancja średnicy, obwodu koła dopuszczalna w tym napędzie?
  8. Listwy ogarniete, już kilka dni temu... Jedno foto tylko z kaltulatora, jak znajde troche czasu to wypucuje auto i sesyjka wpadnie ładna a narazie taki podgląd tylko: Ledy w środku też tylko nie mam czym ładnej fotki zrobić ale świecą podobnie jak moduły LED o których wiekszość zapewne słyszała lub widziała na forum ---------- Post dopisany 04-05-2013 at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2013 at 20:59 ---------- Nowe fotki w pierwszym poście i uzupełniony opis ---------- Post dopisany 29-05-2013 at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 16:55 ---------- Wpadł nowy nabytek tzn mam nadzieje ze dzis dojdzie paczką... Felgi 18cali... I amorki nowe mts na przód bo jednak na tych springach i seryjnych amorkach 1be za bardzo buja, jakby przód nie trzymał i zamówiłem mts o krótszym skoku... może nie najlepsze ale cena dobra a i dwa lata gwarancji tez jest
  9. Smiszny

    problem z kołem

    geometria do poprawki i sprawdź sprawność amortyzatorów bo jak są słabe to mogę ząbkować oponę a jeśli się tak dzieje to póżniej opony mogę huczeć
  10. Smiszny

    amorki

    100% to jest 1BA Możesz sprawdzic na wlepce przy kole zapasowym dla pewności tam jest napisane
  11. Witam Jakie amortyzatory zakładać na przód do spreżyn -50? Prosiłbym o rade i może jakiś link z allegro
  12. Smiszny

    Uszkodzony wahacz?

    zima, lato opony to samo...
  13. Smiszny

    Uszkodzony wahacz?

    No wiem wiem ale moje pytanie czy to huczenie, buczenie może być z tym zwiazane? Jest takie wuuum wuuumm wuuummm jak się jedzie od 85km/h w wzwyż... przy 170km/h cichnie... Może miał ktoś coś podobnego?
  14. Smiszny

    Uszkodzony wahacz?

    Wiem że się wymienia ale chodzi o to że jak się zrobi takie pęknięcie na gumie czy odrazu jest do wyrzucenia? Opony nie, nowe są, łożyska też odpadają, skrzynia też bo na luzie to samo jak i na biegu... jedynie to zostaje bo wszystko inne sprawdzone...
  15. Smiszny

    Uszkodzony wahacz?

    Witam Tak przeglądałem wahacze i zauważyłem że z prawej strony w obu górych mam pęknięte gumy w tulejch tak jak na fotce: Troszkę słabo widać ale w rzeczywistości widać i to dość dobrze. Moje pytanie jest takie czy takie wahacze są do wymiany? Dodam że mam tak z jednej strony, druga jest ok. Mam też problem, i czy może być to zz tym związane, a mianowicie, jak jade do nie równościach i czasami po prostej drodze dochodzi mnie takie dziwne huczenie, buczenie, ciężko to nazwać dokładnie, myślałem że to łożysko w kole bo też nasila się przy skręcie w prawo, wieć wymieniłem łożysko z lewej strony ale nic nie pomogło, czy to może być wina tych dwóch górnych wahaczy z prawej strony? Może miał ktoś podobny problem. Byłbym wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...