Vego
Pasjonat-
Postów
147 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Vego
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Gielniów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Vego
0
Reputacja
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
Vego odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
zrobilem tak jak w instrukcji i spalanie pokazuje najnizej 7,5l co zrobic? -
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
Vego odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
e to nie bede sie bawil ;/ -
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
Vego odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
myslalem ze tez da rade cos zdrapac i gites -
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
Vego odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
koledzy a jak bym chcial tylko biale wskazówki zrobic? -
a jak sie ma n19 do przeladowania turbiny i czy podcisnienie na tych wezykach ma cos do jakosci hamulcow? jak wezyki podcisnienia maja sie do hamulców??? ew nieszczelnosc na nich ?
-
a czy zaworki podcinienia mozna regenerowac nie wiem wymienic jakies uszczelki rozebrac czy cos takiego a tak dla jasnosci ile konkretnie powinna pompa podcisnienia wytwarzac przed zaworkami tam gdzie wychodzi krociec od serwa ? i ile powinno byc na gruszce ?
-
juz wymienione tylko jak to w mowia polak potrafi zostaly mi dwie srubki na kluczyk 10 i wszystko skrecone gdzie brakuje nie wiem ;D a nagrzewnice juz z4 miechy mialem ominieta
-
slyszalem ze zawiasy podciagnac do gory bo drzwi sie opuszczaja ale to zobacze jeszcze
-
no poszukam poszukam musze sie wziac bo wiecznie nei bedzie 30 st :)teraz urlop to czasu mam tylko zeby to mniej wiecej ogarna wszystko rozlozyc i zlozyc zeby liczniki z prawej strony nie wyszly... hehehe (zarcik)
-
Czyli ogolnie dobrze grzeje chdzi mi o intensywnosc na hi nie idzie wytrzymac?
-
a mojej a4 czeka mnie wymiana nagrzewnicy niech mi Ktos podpowie kto juz to robil czy wymienic na jakas nagrzewnice drozsza czy zwykla np. valeo wystraczy jak widomo roboty przy tym jest wiec chce raz zrobic i porzadnie
-
mialem tez ten problem kup sobie oryginalne druty co widac na zewnatrz i po problemie tylko najpierw wyczysc tarcze z rdzy i taka rada czescij chamuj z wiekszej predkosci i mocniej nie oszczedaj hamulcow bo dobre hAamulce to sprawdzone hamulce sam sie przekonalem jak delikatnie sie hamuje to nie oszczedza sie a klocki duzo nie kosztuja komplet 150 zl to co to jest ,,,oszczedzisz 10 tys km jak tyle dasz rade oszczedzic a wyjdzie ci to tak ze sie nie oplaci o sory ja pisze o swoich 288 heblach od 110-tki
-
aha oki dzieki sa napisy
-
koledzy powiedzcie jak je zamontowac drobnym zwojem do golr czy do dolu bo nie wiem ile ludzi tyle opinii na poprzednich springach progresywnch -60 z przodu mialem drobnym zwojem do dolu a mowia ze powinno sie do gory i nie wiem ... pomozcie
-
nie trzeba zdejmowac na zgaszonym zimnym silniku poruszaj w gore dzwignie i bedziesz wiedzial czy ciezko chodzi czy nie ja np. swojej nie moglem na warsztacie dwoma rekami ruszyc tej dzwigienki jak mialem zapieczone kierownice