nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 witam mój problem polega na tym auto czasem wogóle nie chce przyspieszać na 4i5 biegu raz pójdzie 190 a za chwile juz tylko 170:( gdzie moze byc problem?? Logi robione i z logów wychodzi wszystko dobrze układ jest szczelny. ale auto nie jedzie jak na 130 koni. Pomocy brak juz pomysłów gdzie szukać
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 moze cieple powietrze gdzies w dolot leci?
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 moze cieple powietrze gdzies w dolot leci? a jak to sprawdzic?? sprawdzalem przeplywke jest oki turbo na logach tez wychodzi ok wymieniłem juz wszystkie wężyki od podcisnienia podciśnienie na postoju mam 0.7 bara intercooler caly
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 rurki dolotu jesli ori, popatrz oringi przy szybkozlaczkach, zauwaz ze jak przyj... w pedal nawet na postoju to masakryczne cisnienie tam jest i moze gdzies delikatnie ucieka.... a nie kopci Ci jak np jedziesz 16o i do oporu buta wcisniesz?
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 jutro po sprawdzam te szybkozlaczki.dziś leciałem 170 i zero kopcenia nawet jak mu na biegach przeciągne tez nie kopci. juz nie mam pomysłu gdzie czukac. bo VAG pokazuje ze wszystko jest ok ale jednak do końca nie jest ok.A może kat blokuj ze dusi go ze jest juz w środku zaklejony? ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- Też nasuwa mi się myśl taka że może już jednak te pompowtryski nie daja rady sobie czy ta opcja odpada??
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 kurcze no to pompki chyba by Ci w logach wyszly.... a moze Ty poprostu przeczulony jestes... mnie po pewnym czasie s4 tez tak jakos 'slabo' zaczelo jezdzic...
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 czy przeczulony he he możliwe bo wcześniej jezdzilem autem duzo mocniejszym . tylko dlaczego to auto raz sie rozpedza normalnie fajnie leci a za chwile juz nie i poleci tylko 160-170. jak prędkosc ogolnie tego samochodu max to 210 a ono w zyciu nie poleci nawet 200
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 kurcze dziwna sprawa.... sprawdz te oringi... a maz kierownice powietrza do IC zalozona?... moj na spoko 210 ciagnie....
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 jutro sprawdze to. Do intercoolera nic zalozonego nie mam. Od kiedy kupiłem to auto same problemy czasem mam juz dosc:(
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 poszukaj na forum ten plastik.... ja za swoj dalem 50zl funkiel... poczytaj techniczne... nektorzy chcieliby miec takie same problemy jak Twoj...
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 ok poszukam poszukam. a juto sprawdze te węże i dam znac. Uwierz od kiedy kupiłem to audi czyli od stycznia ci kilka dni jestem u znajomego mechanika tak było tam na mieszane
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 a moze jakis osiol mapowal sobie jakimis gotowcami i dlatego tak sie dzieje....
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 spradzałem mapę ma dalej orginalna nikt tam nie grzebał
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 napisz co sie bedzie dzialo jak sprawdzisz te oringi... rozumiem ze pompa tandemowa 100% sprawna.... sproboj przy okazji sprawdzic gruche czy sie nie przycina...
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 z logów powaga wynika że: Turbo jest ok Przepływka jest ok intercooler ok pompowtryski ok węże wymieniłem wszystkie a audo na 4i5 biegu brak mocy ---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ---------- pompa ok na postoju mam 0,7bar
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 to nie ma d.... musi gdzies cisnienie spier.... .
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 a moze jednak kat bedzie zapchany ?? ---------- Post dopisany at 00:24 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- jak kupiłem auto układ bardzo był nieszczelny intercooler dziurawy (został pospawany) pompa tandemowa lipa na postoju wczesniej mial ledwo 0,2bar wszystko po kolei robiłem na logach wychodzi oki a auto nie jedzie
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 no to go wywal calkiem jak masz watpliwosci.... jak nie sprawdzisz to nie bedziesz wiedzial...
nowyy121 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 i chyba go wytnę i po sprawie. Pytanie a jakie mogą być skutki jazdy na dziurawym układzie bo zanim to auto kupiłem i to zrobiłem wczesniejszy właściciel jezdzil na takim nieszczelnym ukladzie z 4miesiace
spidzior Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 tego Ci nie powiem ale wydaje mi sie ze nieszczelnosci poprzez zaciagany syf moga nawet uszkodzic turbine... daj znac co i jak jak wytniesz kata... na szczescie to niedroga operacja...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się