Skocz do zawartości
IGNOROWANY

cisnienie w zbiorniczku stałe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam potrzebna mi pomoc kupiłem a4 b5 110km ogulnie auto superr!, tylko zaczeło się. Przyjechałem do pracy, po robocie patrze jakaś plama pod przedni zderzakiem:slina: oglądam rozczelniona chłodnica na łączeni płaszcza plastikowego z chłodnica. Sprawdzam płyn odkręcam korek a tam spore ciśnienie po 8 godzinach:shock3: nie powino nic tam być. Odstawiłem do domu szukam w internecie chłodnicy i tak mnie natchneło, skąd tam te ciśnienie idę do auta znowu odkrecam korek po 4 dniach i znowu preszerr:shock3::slina::facepalm:. Rozgrzałem do 90 stopni w zbiorniczku nie widać ani kropli oleju ani bombelków kompresji. Te ciśnienie dało mi do myślenie czemu pusciła chłodnica ( niewytrzymała ciśnienia i chyba się od tego rozczelniła ). Zastanawiam się na korkiem zbiorniczka wyrównawczego on tam ma zaworek ciśnieniowy może on. Kolega mówi że załatwi przyżąd który bada spaliny w układzie chłodniczym, dopiero za tydzień mi go skombinuje.

Zbiorniczek jest taki ciemny jakby od spalin, jest w takim nalocie jak od tego płynu g12 różowy to normalne z tym nalotem ?. Nie kopci na biało, brak bialego nalotu na korku zalewowy oleju, olej normalny. Podłamałem się, bo do dzisiaj cieszyłem się jak wygłodzona małpa bananem tym autem.

dajcie znać

Opublikowano
brak bialego nalotu na korku zalewowy oleju
a wiesz czemu nalotu pod korkiem nie ma??? bo silnik osiaga 90C jak bys miał paniety termostat to auto by osiagalo tylko powiedzmy 70-80C i ten nalot wtedy by sie pokazał. tak wiec to nie jest oznaka znaczaca ze uszczelka padła.a po drugie zmien korek bo on musi cisnienie upuszczac a twoj tego nie robi. nie kupuj zamiennikow typu TOPRAN itd bo to hłam
Opublikowano

Zaraz jade do kolegi co ma a4 1,9 tdi 1996 muj to koniec 1999 podmienie korki, i zobacze. Temu gościowi co mi sprzedał auto złamie nos, coś go to naucz, wkurrr mnie takie coś, ja jak sprzedaje to ,mówie o wszystkim co jest.

Opublikowano

nie jestes sam ja tez kupilem tylko ze od niemca i tez były wady ukryte. a rozczelniona chłodnica to juz jest wada audi

Opublikowano

Czyli jednak uszczelka pod głowicą spr czytnikiem co2, korek nic niepomógł myślałem że może jeszcze chłodnica zapchana. Ale ta próba wszystko wyjasniła kompresja idzie do chłodzenia widać bombelki w rórce z płynem diagnostycznym płyn zmienił kolor z ciemno niebieskiego na jasno zielony. Chłodnica się rozczelniła od tego ciśnienia.

---------- Post dopisany 30-04-2013 at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 16:22 ----------

zrobione uszczelka drugi cyilinder moze trzeci po strej uszczelce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...