Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Klekot na rozgrzany silniku


Arthur_tt

Rekomendowane odpowiedzi

Przy kupnie auta (rok temu) musiałem na sam początek wymienić pompę olejowa, bo tak stwierdził mechanik. Chodziło o to ze jak już silnik sie rozgrzał na biegu jałowym zaczynało coś stukać w silniku. Zaczynał pracować ja diesel, znajomy mówił ze zawory sie nie domykają przez brak oleju i przez to trzeba wymienić pompę. Wymieniłem i miałem spokój przez 2 miesiące i znowu zaczyna klekotać na biegu jałowym. Dodam ze nieraz jest o.k ale jak jadę to jest wszystko o.k. O co tu chodzi ? Pomóżcie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Kolego :hi:

mam identyczny silniczek jak Ty i powiem Ci, ze u mnie taki klekocik dizlowski (cykanie) wystepuje tylko, jak np dluuuuzej pojezdze po Wrocku (ostre korki, bo np jak jezdze po swojej "wiosce" to nigdy nie wskoczylo mi wiecej niz 100~105C).

Temperatura oleju jaka ukazuje sie wtedy u mnie na budziku to cos kolo 115-120 C (nie wazne czy jalowy czy jazda).

Oczywiscie chodzi o olej, bo plyn chlodniczy zawsze musi byc w okolicach 90~94.

Jak wyjade juz w "trase" to po paru km temp oleju spada do swoich "normalnych" ~95 C.

Tak jest w moim ADR.

Takze porownaj swoje temperatury do tych, ktore Ci podalem i sam ocen.

Jesli cykanie wystepuje u Ciebie przy temp oleju np 105C to moze cos faktycznie byc nie ten teges :)

powodzenia :good:

YaBoLeK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...