Obsession 0 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Silnik zachowuje się tak jakby łapał lewe powietrze. Po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora bardzo długo falują obroty. Słychać taki piskliwy świst powietrza przy wtryskiwaczach z lewej strony. Po dociśnięciu listwy wtryskowej świst znacznie się zmniejsza. Zdejmowałem listwę i sprawdzałem o-ringi - wszystkie są całe i wyglądają ok, ale gdy wyciągałem jeden wtryskiwacz to wyszedł razem z tą tulejką pod nim... Czy te tulejki są wklejane czy nabijane? Jak ją rozsądnie uszczelnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Wklej na Dirko ( taki silikon ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsession 0 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 czyli generalnie może być pewnie każdy silikon wysokotemperaturowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się