Skocz do zawartości

Obsession

Pasjonat
  • Postów

    387
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Obsession

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Mińsk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Obsession

0

Reputacja

  1. ja zakładałem do swoich lamp poliftowych DEPO D2S i spoko świeci. W A6 mam ori xenon i nie widzę za bardzo różnicy
  2. Witam. Mam u siebie climatronic od polifta (założony już chyba ze 2 lata temu). Od kilku dni po wyłączeniu zapłonu wyświetlacz climatronica miga co chwila i brzęczy (a raczej powiedziałbym, że skwierczy ) Po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu problem od razu się kończy. Wina panelu? Czytałem o problemie migania i najczęściej pisano o zimnych lutach, ale skąd to brzęczenie?
  3. a no lipa jeszcze dosypało opóźniacza też czekam z gratami na lepsza pogode:whistling:
  4. Siema. Bazę nakładasz m/m po odparowaniu czyli jak jest cała matowa. Warto przecierać delikatnie ściereczkami pyłochłonnymi. Klar tak samo jak baza będzie równo matowa, akurat przygotujesz sprzęt - możesz położyć zaraz jak ta odparuje, a możesz nawet kilka godzin później. Klar z dłuższymi odstępami. Wiadomo, że czas zależy od temperatury i ilości materiału. Ja daję na akrylu zwykle ok 15 min. Dysza OK i takie ciśnienie na RP powinno być ok, napewno nie większe.
  5. czyli generalnie może być pewnie każdy silikon wysokotemperaturowy?
  6. Silnik zachowuje się tak jakby łapał lewe powietrze. Po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora bardzo długo falują obroty. Słychać taki piskliwy świst powietrza przy wtryskiwaczach z lewej strony. Po dociśnięciu listwy wtryskowej świst znacznie się zmniejsza. Zdejmowałem listwę i sprawdzałem o-ringi - wszystkie są całe i wyglądają ok, ale gdy wyciągałem jeden wtryskiwacz to wyszedł razem z tą tulejką pod nim... Czy te tulejki są wklejane czy nabijane? Jak ją rozsądnie uszczelnić?
  7. Okazało się, że sterownik walnięty.
  8. ja malowałem dwuskładnikowym lakierem samochodowym mini pistoletem, podkład do tworzyw dawałem no i wiadomo matowiłem na mokro 800, dobrze jest przelecieć zmywaczem do silikonu. Wiem, że chłopaki osiągali taki efekt sprayem.
  9. ja u siebie kiedyś malowałem czarny fortepianowy, tak to wyglądało Teraz mam konsolę polift też w tym samym kolorze, ale nie mam foty
  10. kontrolka immo jest narazie zaślepiona bo mam zegary z A6. Ok pokombinuję
  11. miałem czasem problemy z immo, ale to na przestrzeni 2 lat przytrafiał sie taki problem powiedzmy raz na kwartał. Ale wystarczyło wyjąć kluczyk, poczekać chwilę włożyć i odpalał. No i jak trzymało immo to za każym razem po odpaleniu wchodził w obroty i gasł (z tego co mi wiadomo to tak powinno być) Teraz objawy są jakieś dziwne bo za drugim razem nie odpala tylko coś odksztusi, a za trzecim i kolejnym już w ogóle głucho...
  12. Audik się zbuntował i nie odpala. Ale po kolei... Na początku miałem problemy z falującymi obrotami po rozładowaniu akumulatora oraz zapach paliwa po zgaszeniu samochodu. Obroty uspakajały się po 2 dniach jazdy. Być może mapy się ustawiały przez ten czas.. Podejrzenie padło na zasysane lewe powietrze. Ze 3 tygodnie temu po dłuższej jeździe odstawiłem samochód i rano już nie odpalił. Kręcił długo i tylko raz na jedno kręcenie kaszlnął. Ściągnąłem górną obudowę kolektora ssącego, obejrzałem uszczelkę, ale nie wyglądało na to, że są jakieś przedmuchy.. Zauważyłem natomiast, że brakuje o-ringu na jednym wtryskiwaczu. Dekiel kolektora uszczelniłem delikatnie czarnym silikonem, odczekałem ze 4 h po czym dokręciłem śrubki. Założyłem brakujący o-ring i wsio popodpinałem. Wiele prób odpalenia i nic... tak jak było tak zostało - jedno kaszlnięcie podczas kręcenia. Wyszedłem z samochodu i znów zapach benzyny. Okazało się, że jest wyciek na dole. Z braku kanału wstawiłem samochód do mechanika gdzie zmienili mi filtr paliwa i sparciały przewód - nieszczelość usunięta. I tu został problem, z którym męczę się do dziś - Audik jak postoi to odpali na 1.. 2.. sekundy tak jakby trzymał immo. Ale już jak próbuję jeszcze raz odpalić to tylko kaszlnie, a nie odpala. Po dłuższej przerwie znowu złapie i wejdzie w obroty (ok 2tys.) i gaśnie.. No i dziwne bo VAG nie komunikuje się ze sterownikiem. Klemę odpinałem na dłużej w celu zresetowania i nic. Ręce opadają macie jakieś pomysły?
  13. karin24 odpisuję tutaj bo mam problem z wysyłaniem PW. Biały dym z nawiewu może odnaczać chyba tylko walniętą nagrzewnicę. Płyn chłodniczy jakoś tak dziwnie paruje. No i oczywiście mocne parowanie szyb + zapach plynu.
  14. Siema chłopaki rafalekx mam od jakiegoś czasu jakiś problem z wysyłaniem prywatnych wiadomości Pisz na maila: [email protected] Sorry, za offtop
  15. też bym wpadł, ale od miesiąca Audiczka nie na chodzie i co gorsza nie wiadomo co z nią. Mechanik poległ i czekam aż elektronik ją ogarnie (już 3 dni przy niej grzebał)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...