niewek 2 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Siemanko! Proszę Was o poradę. Obecnie mam u siebie 150 KM. Docelowo chciałbym około 190 koni. Na pewno wycinam katalizator. I wstawiam Downpipe'a. Powiedzcie mi czy warto robić FMIC i TIP'a czy na serii śmiało mogę robić? Czy na serii silnik będzie żyłowany, ew. czy w lato będzie odczuwalny brak dolotu? Ogólnie czy warto wywalić ok. 1500 zł chcąc osiągnąć taką moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ile jeszcze tematów założysz? Wszystko jest na forum... już Ci nawet linki podawałem :closed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Gdybym znalazł odpowiedź to bym nie pytał dalej o to samo. Przeglądałem te linki co mi podałeś, a przede wszystkim Modyfikacje w 1.8T i nie znalazłem jasnej odpowiedzi na moje wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Fmic i Dp podstawa , tip wsumie niekoniecznie ale jak Cie stać to załóż Sofcik i bezpieczne 200 na lekkosci będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dzięki wielkie za konkretną odpowiedź To w najbliższym czasie zakładam i się pochwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dzięki wielkie za konkretną odpowiedź To w najbliższym czasie zakładam i się pochwalę Przed rozpoczęciem modów zrób kpl. logów w celu potwierdzenia czy jednostka zdrowa. Przed strojeniem na nowych gratach włożył bym też wydajniejsze wtryski 06A 906 031BA - 320ccm - czarne a przy strojeniu wiadomo wyłączenie 2 sondy z ecu. Całość operacji wyniesie ok 3,5tyś. no chyba że zaraz puści sprzęgło albo turbo to więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jak narazie zrobiłem to na 191 KM, zrobiony FMIC, DP i TIP. Wszystko ładnie zestrojone Następnie wpakuje sprzęgło od BEX-a No i jak się siano odłoży to działam z większym turbo i wydajniejszymi wtryskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Sprzeglo lepiej z 1Z do tego kolo zamachowe i docisk od LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewek 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Noo przemyślę jeszcze sprawę jak będę bliżej kupna sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się