brylant3229 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam po zakupie auta miałem problem z obrotami nie chciale wejsc wyzej niz 3500tysobr auto wstawiono do mechanika po czym stwierdzono brak pompy paliwa w zbiorniku wiem ze silnik został założony z nowszego modelu na pompowtryskach zamontowono mu pompe i auto czasem gasnie i ma problemy z odpalaniem i czasem ma za niskie obrote az nim szarpie pytanie moje do was czy w audi na pompowtryskiwaczach byla pompa jesli tak to czy jest mozliwe by założono zle przewody paliwowe z powrotem itd jak jest ich kolejnosc i na ktorych przewodach na filrze paliwa mozna zobaczyc cisnienie po wlaczeniu pompy a ktory to powrót mile widziane foto,czy jeśli zamontowali pompe od benzyny jest inne ciśnienie badz układ sie zapowietrza chce na krotko podlaczyc i ominac zbiornik paliwa i wpiac sie ewentualnie pod filr i zobaczy na krótko z autem nie miałem problemów aż do tej pory po wizycie u takich domniemanych speców pozdrawiam
Jarek882 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 W silnikach ajm były pompy w baku ale jakoś chyba od 2000 roku a w silnikach ATJ były juz na 100% w baku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się