Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpalaniem, falujace obroty


karaluuch

Rekomendowane odpowiedzi

witam! w moje a4 bd ahl pojawil sie problem w zimie . na zimnym silniku przy odpaleniu albo nie lapie wcale obrotow tzn. zlapie okoo 400 i przy gazowaniu raptownym zgasnie albo trzesie calym autem i faluja obroty od 1200 i spadaja nawet do 400!!!! jesli przygazuje powyzej 2.5tys wszystko sie ustabilizuje i jest malinowo!??! prosze o porady mam tylko 3 dni na zniwelowanie tego bledu!!!! dodam jeszcze ze zjadl mi litr oleju przez 9500km.... wycieku nie ma!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłacz sie do vag'a bez tego to ci nikt nie pomoze. Przyczyn moze byc tyle co czesci w tym samochodzie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak faktycznie to jest problem. Moze odma popekana, kolektor, lambda, nie wiem przyczyn moze byc wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mozna z tym jezdzic? jak juz mowilem obroty ustabilizuja sie po dodaniu gazu.... wtedy staje na 900 i jest ok.... tylko przy odpalaniu na zimnym nie rozgrzanym siniku.,... nawet jak pochodzi 1 min i odpalam na nowo jest juz ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze padł ci czujnik płynu chłodzącego. On jest z tył silnika. Tak mi sie wydaje ze to bedzie to bo gdzies juz cos o tym czytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie niewiem ale chyba tak. Tu masz link porownaj sobie Czujnik temperatury płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN: Audi A4 (8D2, B5) 1.6 100KM | Sklep iParts.pl

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

JEszcze taka małe pytanie czy probowałes odpalic auto z wyłaczonym tym czujnikiem >>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci radził wymienic go bo koszt nie wielki a problemow nie będziesz miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis rano znow kiepsko odpalil.... no jade kupie wymienie,... ale naczytalem sie i takiego starszego pana wysluchalem mechanika.... i to moga byc poczatki silniczka krokowego tzn, jego moze szlag juz trafia....! ponoc auto bedzie palic i jezdzic normalnie do czasu....

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ----------

niestety ... po wymianie czujnika dalej to samo ... bledow zadnych nie ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ten odpowietrza się sam, odkręć mu jedynie korek od wlewu. Czyściłeś przepustnice? I mówisz że zjadł ci 1 litr oleju na prawie 10 tyś, to nie jest dużo i kiedy olej zmieniałeś.

Widzę że masz LPG, powiedz mi kiedy ci się na gaz przełącza bo może masz zbyt niską temperaturę ustawioną i się dusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam również podobnie... Czy zimny czy gorący pali tak jakby na 3 cylindry, dodaje lekko gazu wchodzi na wyższe obroty i chodzi normalnie. Świece ok, kable też. Czy to może czujnik położenia wałka rozrządu? Czasem ubywa płynu chłodzącego a czasem trzyma poziom. Pobiera olej w granicach rozsądku, ten typ silnika chyba tak ma... AHL 1.6. Czy ktoś wie w czym tu jest problem? Może kopułka? Może paluch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie o jezdzie z CO2 w ukladzie chlodzenia. tzn. z wydmuchana uszczelka.... jakie jest prawdopodobienstwo ze to uszczelka a nie glowica peknieta? wiem wiem przy szlifowaniu zostanie sprawdzona szczelnosc!

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:26 ----------

dzis uslyszalem diagnoze ze plyn dostaje sie na ktorys z tlokow i zalewago go dlatego tak ciezko pali.... czy to moze miec cos na rzeczy??? uszczelke i tak musze zmienic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...