Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura oleju i plynu chlodniczego


herfranc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z temp oleju w mojej b5 1.8t AEB.Przy ostrzejszym przyspieszaniu na 1 i 2 biegu wskazowka temp oleju momentalnie skacze na 180 st,zostaje tak przez jakis czas,po czym spada znow na 60.Natomiast temp plynu chlodniczego wogole nie wzrasta...Czy moze to byc jakos powiazane ze soba?I czy przy dluzszej jezdzie np.na trasie moze miec jakies powazniejsze konsekwencje dla silnika? Z gory dziekuje za podpowiedzi:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik pada. Jaki masz wlany olej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogratulowac pomysłu :facepalm:

co nie zmienia faktu ze masz walniety czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas smiga na takim ale jak co to przy nast serwisie sie zmieni,tylko na ktory?Czytalem cos,ze przy zmianie na inny trzeba wziac pod uwage mozliwosc rozszczelnienia bloku,czy jakos tak.A co do czujnika to jakies sugestie odnosnie marki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestan wymyslac zalewaj silnik Motulem Xcess 5W-40

Czujnik kupisz w icarsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...