Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przygasające zegary po umyciu


hektor1990dzn

Rekomendowane odpowiedzi

dobrze kreci zapala i gasnie....

---------- Post dopisany at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

auto kręci wydaje mi sie ze wszystko jest po stronach akumulatorow przeciez kupowalem to auto jezdzilem pare dni i bylo okej... kluczyk i tak i tak miga :shock3:

---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ----------

chociaż spróbuje jeszcze wyciagnac z seata 45 Ah i zobaczymy co z nim bedzie ale jak ja go zapale jak i tak miga i miga pukalem w obudowe od dołu i nic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro kręci i zapala to zostaw akumulator

wina jest w immo, liczniki już Ci nie przygasają?

Jak przekręcasz kluczyk kontrolka immo ma świecić a potem zgaśnie, skoro od razu miga to nawet nie odpalaj bo zgaśnie silnik

Jeżeli wszystko świeci jak powinno akum. dobry, to pozostaje sprawdzić cewkę przy immo.

Musisz rozebrać obudowę pod kierownicą i dostać się do cewki.

Jest to taki czarny pierścień założony na stacyjkę, może wtyczka nie łączy.

Kluczyk masz scyzoryk czy zwykły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk mam Scyzoryk Tylko jeden mam, zegarek sie nie świeci tak jak powinien a wczesniej swiecil oraz kilometry wszystko niby świeci ale trzeba porządnie sie przypatrzeć ale to przy wymontowaniu aku działyby sie takie cuda... na elektrodzie czytalem ze koles tez wyciągnął akumulator i potem tez mu immo migało i samochod zapalal i gasł... Wczoraj zaglądałem do kompa dociskałem wszystkie kostki... i nie używałem przy tym siły nie rozumiem co jest nie tak.. a ta cewka tak sama z siebie sie popsuła ?? Pewnie i tak znając życie bede musial jechac do mechanika...a co do zgaśnięcia to wtedy jak stałem na tej górce to auto nie chcialo ruszyc... ani nic.... nawet po włączeniu radia i rozkodowaniu go grało ale np potem wyłączyłem i znow było SAFE:shock3: tata mnie pociągnął do domu

i gdy miałem właczony zapłon na dole 1/2 fisu byl (!) migało... potem co pierwsze zrobilem odkręciłem klemy na dół do piwnicy naładowałem po naładowaniu założyłem Autko normalnie latało wszystko sie świeciło ale potem gdy troszke pojezdziłem liczniki lekko mrugały będac w jednej miescowosci zgasilem auto rozrusznik krecił ale cięzko bo pewnie napiecie szlo z aku nie wiem jestem laikiem.... potem wysadzajac drugiego kolege auto swirowało wskazówki sie za trzymywaly np na srodku... auto chodzilo a one se tak stały...jadac do domu i zbierajac zakret zredukowałem do dwójki auto zaczeło sie jakby nie dusic ale gasnac. Odstawiłem samochod odwiozłem dziewczyne... przyjechalem do domu i probowalem jeszcze raz zakrecic zapalil ale po moze 2-3 km znowu odstawiał jakies cyrki.. szybko pojechalem do domu odstawilem auto.. na nastepny dzien wszedlem do auta auto odpalilo wjechalem na podworko i odpiąłem aku oraz wyczyscilem mase klemy przykreconej do karoseri tą - w miedzy czasie z racji ze bylo pogodnie odkrecilem pokrywe ecu by sprawdzic wszystko dogłębnie sciagnalem metalowa klamre od kompa docisnalem te dwie wtyki do ecu oraz te kolorowe za nim założyłem skręciłem włożyłem potem inny aku ten 66Ah i probowalem zakrecic myslalem ze ma jeszcze troszke mocy ale nie mial wiec wlozylem ten moj ktory był w moim aucie auto juz zaczelo swirowac pojawila sie postac z pasem... oraz ten nieszczęsny samochodzik z kluczykiem. Wczoraj myslalem ze da sie jakos adaptacje kluczyka zrobic poprzez wlozenie go do zamka zamkniecie ze scyzoryka ale nic autko jak migało tak miga.Jak mówiłeś popukałem od dołu w obudowe kluczyka i nic to samo caly czas... :kwasny: juz nie mam siły nie wiem co juz wymyślec nie mam VAGA by cos w ogóle mozna by bylo sprawdzic... czy skasowac... tylko narzędzia do odkręcania i przykręcania a Co do Scyzoryka to nie wymieniałem w nim tych dwóch baterii nic nie grzebałem bo po co jeżeli cos działa.. nie wiem co juz ruszyc zeby pykło... :shock3::kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie nic nie mają do immo.

Coś masz z zegarami lub brakiem napięcia lub masy.

Immo jest w zegarach jak one dobrze nie działają to immo też świruje

Sprawdzałeś napięcie na akumulatorze?

Podłącz prostownik do akumulatora w samochodzie i po czasie sprawdź czy immo zgaśnie

Nadal nie wiadomo jakie masz napięcie na akumulatorze po przekreceniu kluczyka oraz przy rozruchu.

Masz kogoś z autem i kablami rozruchowymi.Spróbuj tego.

Dla mnie wygląda to na padniety akumulator za niskie napiecie

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro juz sie mechanik tym zajmie... bo ja juz nie mam sił...

---------- Post dopisany 04-06-2013 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 17:10 ----------

no i po wizycie u mechanika powiedzial mojemu tacie ze spalony został akumulator a co do immo to sie dowiemy jutro... ale czy od tego że odpalałem albo cos mogło paść immo? chyba nie?? a błędy immobilizera mozna usunac...

---------- Post dopisany 08-06-2013 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2013 at 10:38 ----------

odebrałem samochod jak narazie akumulator musze naładowac mam tylko nadzieje ze mi nie zdechnie auto przez 2km czy jest mozliwe ze jezeli akumulator jest padniety to czy auto moze mi sie dziwnie zachowywac... gasnac radio pokazywac akumulator na liczniku czy tez... inne ikony... czyżbym nie mial ladowania na alternatorze?? hmm jak mam zmierzyc te ładowanie? w zapalniczce podobno mozna cos zmierzyc... pytam bo nie chce nic zepsuc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro juz sie mechanik tym zajmie... bo ja juz nie mam sił...

---------- Post dopisany 04-06-2013 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 17:10 ----------

no i po wizycie u mechanika powiedzial mojemu tacie ze spalony został akumulator a co do immo to sie dowiemy jutro... ale czy od tego że odpalałem albo cos mogło paść immo? chyba nie?? a błędy immobilizera mozna usunac...

---------- Post dopisany 08-06-2013 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2013 at 10:38 ----------

odebrałem samochod jak narazie akumulator musze naładowac mam tylko nadzieje ze mi nie zdechnie auto przez 2km czy jest mozliwe ze jezeli akumulator jest padniety to czy auto moze mi sie dziwnie zachowywac... gasnac radio pokazywac akumulator na liczniku czy tez... inne ikony... czyżbym nie mial ladowania na alternatorze?? hmm jak mam zmierzyc te ładowanie? w zapalniczce podobno mozna cos zmierzyc... pytam bo nie chce nic zepsuc...

Możesz i w zapalniczce zmierzyć,powinno być 14,4v w czasie pracy silnika

Elektronika jest bardzo wrażliwa na spadki napięcia, więc przy słabym akumulatorze bedą takie cyrki.

Nie kupiłeś jeszcze nowego, tylko dalej się z tym męczysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nadal istnieje auto po naładowaniu akumulatora... odpalilo fajnie potem pojezdzilem posluchalem radia przy wylaczonym zaplonie pozniej chcialem ruszyc w droge jednak musiałem pokrecic chwilke i auto odpalilo.... Auto posiada klimatyzacje i teraz gdy przyjechalem do domu zacząłem testowac tak na postoju to przy załączeniu klimy... lampka abs sie załącza po wyłączeniu wyłącza sie a do tego gdy klima chodzi to jest taka lekka mrugawka na panelach pokazujacych km i zegary a gdy wylacze to jest ok... mechanik z tego co mi mowil wgrał nowe oprogramowanie auto z kluczykiem tzw immo sie juz nie świeci migając tylko zapala i gaśnie nawet gdy włącze przeciwmgielne przednie tez zaczyna jakby tak przygasac co to moze byc jakis przekaźnik czy cos?? postanowiłem juz że kupie nowy akumulator Głowie sie cały czas gdzie znajdują sie masy obwodów elektrycznych mógłby mi ktos powiedziec tak łopatologicznie..?jeden znajduje sie przy klemie - zakładamy na - a drugi koniec tzw oczko z takiej blaszki podłączone jest do karoserii

drugi taki kabelek zlokalizowalem w miejscu po lewej stronie jakby tak pod filtrem powietrza przy silniku i przy nie wiem jak to nazwac ale przykrecone jest do karoseri... jak radzicie oczyscic to czy nie? czy po odpieciu tego zera.... masy zwał jak zwał nic mi sie nie stanie oczywiscie przy odłączonym akumulatorze? napewno kwestia tych problemow jest gdzies ukryta w stronie elektrycznej...

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

Jaki najlepszy by był dla alternatora przy moim silniku?? a np przy braku styku czy konczących sie szczotkach alternatora tez moga byc jakies cyrki.. zauwazylem tez ze przy właczonej tylnej szybie swiatełko miga i w liczniku tez miga oraz jest jakis dzwięk jakbysmy mieli przelącznik przekażnikowy albo stykowy i jakby sie załączał i wyłączał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie podajesz napiecia akumulatora w czasie uruchomionym silnikiem i bez

Mechanik pewnie nic nie wgrał, tylko skasował bład.

Kolego weź od kogoś pożycz akumulator sprawny i bedziesz wiedział co jest grane.

Ciągniesz temat i dalej nie wiadomo czy akumulator czy alternator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak mam akumulator podłaczony pod auto.. biore miernik zmieniam na 20k pradu stałego i stykam czarnym - czerwonym + i wtedy gdy jest w spoczynku mam miec 14 cos tam wolt i potem przy rozruchu no tez tak mysle ze skasowal mi blad chyba jednak kupie tez tego vaga bo chyba ten kabel nie jest taki trudny w uzyciu dla przeciętnego kowalskiego hmm?

---------- Post dopisany 22-06-2013 at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2013 at 13:21 ----------

Przyczyna tego zamieszania jest jak narazie alternator kupilem drugi dzisiaj bedziemy go zakładac jednak problem tkwi jednak w jego demontazu jak tego dokonac?? Prosze o Szybka odpowiedz

---------- Post dopisany 23-06-2013 at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2013 at 13:44 ----------

Autko po wymianie alternatora i wlozeniu innego akumulatora smiga ale zapala sie sensor z banka oleju i nie wiem czy patrzec na wiązke elektryczna?\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wcześniej było ok, to pewnie coś z wiązką lub wtyczką czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jezeli chce ja rolaczyc to wyciagnac czy sciagnac kleme masowa i dopiero sciagac wtyczke?? bo problem jest taki ze teraz sie pali ale bywa moment gdzie ten czujnik sie nie zapala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem w swojej b7 odpalając rano auto mrugają mi wszystkie kontrolki łącznie z reflektorami z przodu i z tyłu po 1 minucie problem znika.Co to może być?aku czy alternator ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś nie łączy.Trzeba sprawdzić np przy bezpiecznikach czy masz cały czas 12v czy może zanika.

Tapatalk4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazuje się ze padła pompa powietrza wtórnego i robiła zwarcie stad mruganie oświetlenia.teraz pytanie warto zakupić używkę?numer części jest

06A959253E ale znalazłem o takim samym numerze zmienia sie tylko ostatnia litera na B czy ów pompa podejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...