Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpalaniem i "metaliczne" stukanie - nadal problemy


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Nic sie nie skur... nie wiem jak masz ustawione to koło po stronie wydechowej wiec nie wie wiem w którą stronę masz przekręcić, napewno musisz tak żeby włożyć blokadę. Przecież te 5,9 stopnia to parę milimetrów, weź małe lustereczko i zobacz czy widzisz wpust na blokadę.

Dobrze poluzowałeś te trzy śruby?, idzie z oporem kręcenie wałkiem, ale żeby aż się śruba odkręcała, może została za słabo przez kogoś dokręcona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, widzę dziurę blokującą na lewym kole. Jest ona na lewym brzegu "fasolki" więc koło by musiało być przekręcone w lewo, ale nie idzie bo się odkręca, hahaha.

Ogólnie na moje to chyba coś jest spierdzielone, ktoś już tu grzebał i zdupcył.

Kilka fotek:

u6usaju3.jpg

ene7eha5.jpg

ramebyha.jpg

uga2y6a3.jpg

Prawe koło jest teraz na blokadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych zdjęciach nic nie widać żeby cokolwiek było zblokowane. Czy udało ci się ustawić na 0? Czy udało ci się zblokować dwa koła tak jak u mnie? oczywiście z założonym paskiem

20130503_172843.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie zblokowałem, napisałem że prawe jest w pozycji do zablokowania a lewe hen daleko.

Nie wiem czy paska nie trzeba zdejmować by to naprawić całkowicie.

A na zero jest ustawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe jest po lewej jak patrzysz od przodu autka, hahaha.

Mi na maila? Przeca nie masz chyba?

[email protected]

Dzięki wielkie za pomoc i cierpliwość ;-)

---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ----------

Panowie dziękuję pięknie za pomoc i wskazówki, szczególnie koledze macisz12.

Rozrząd poprawiony! Odpala od kopa i przestało w końcu stukać!!! Rewelacja ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha... Mechanik dobry, ale jeśli chodzi o takie poprawki, a jeszcze VAG do tego to niedowiarek... On wie lepiej, itd...

Ale zrobione, ja jestem happy bo z Waszą pomocą zrobiłem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które jest u ciebie lewe a które prawe?

wysłałem ci na maila manuala do rozrządu.

Jakby to nie był problem to ja też poproszę [email protected] bo kolega Ks1adz ma mnie chyba gdzieś :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Nie zaczynam nowego tematu, bo dotyczy tego autka nadal.

Są dalej problemy z odpalaniem. Mianowicie, kręci, kręci i dopiero po jakimś czasie jest zaskoczy.

Wygląda to tak:

Czy to mogą być wtryski? Padnięte, przy odpalaniu jest d*pa, a jak już odpali to jeździ i działa wszystko dobrze? Teoretycznie były sprawdzane na VAG'u jak już auto się zagrzało, pokazywało że jest wszystko ok.

I drugie pytanko, czy ta pompa klimy będzie dobra do 2.0 Tdi?

IMG_4135.jpg IMG_4138.jpg IMG_4137.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka mała poradka - poluzuj śrubki koła rozrzadu 3szt 13mm na wałku wydechowym weź klucz 18mm i wałek delikatnie z 1stp przekręc w prawo w/g ruchu wskazówek zegara w kierunku wałka ssacego. skontruj i testuj zapalanie... za nim ruszysz wałek zrub sobie najlepiej kreseczke na kole i podkładce sruby abys widział ile ruszyłes wałek. jesli po ruszeniu w prawo bedzie lipa to wróc do starej pozycji i w przeciwnym kierunku w lewo przekrec wałek i skontruj i testuj zapalanie... nie musisz przy tym ustawiac rozrządu na znaki poprostu luzujesz-> przekrecasz-> kontrujesz-> testujesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nawet jak czujnik położenia wskazywał że jest ok (sprawdzane na VAG'u) to nadal może być niepoprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wałku wydechowym nie ma czujnika... jest tylko czujnik połozenia wałka ssącego i wału korbowego... to co napisałem to taka sztuczka...bez obaw. tylko musza to byc naprawde minimalne ruchy po 1mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, ale dlaczego skoro jest ustawione jak powinno, to mnie chodzi?

Czy to wina że auto nie jest nowe? Pojawiają się luzy, czy coś takiego? Pytam z ciekawości i dla nauki, bo sam kompletnie się nie znam ale warto wiedzieć ;-)

Dzięki wielkie, jutro będę próbował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o szybsza reakcje zamknia zaworów wylotowych/wydechowych w trakcie zapalania... patent mi pokazał znajomy który to wykminił pod warunkiem ze wszystko inne jest sprawne... a jak o to bytałem kolege z aso to zrobił oczy jak żaba i nie wiedział o co chodzi... dlatego wczesniej pisałem ze to jest zabawa... albo w prawo wałek albo w lewo... robisz i testujesz... chyba ze cos innego jest faktycznie zjebane to myk działac nie bedzie.... tylko co moze byc zjebane....?? w starych klekotach na goracym zdarzało sie ze winny był rozrusznik - krecił normalnie ale było i tak cos nie tak....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d*pa z tym. Kręcić nie idzie tym lewym wałem bo śruba się dokręca a w lewo odkręca. W poniedziałek zdejmę cały rozrząd i od nowa, mam nadzieję że będzie ok ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak kolega SotoM pisze, ja też miałem takie problemy mimo dobrze ustawionego rozrządu. Tylko u mnie pomogło ustawienie na -1,5st. Nie zdejmuj rozrządu od nowa bo się narobisz i nic to nie da. Jeżeli ta śruba ci się odkręca to zablokuj koło zębate i dokręć tę śrubę 18 odpowiednim momentem, wtedy nie powinno się już odkręcać jak będziesz regulował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d*pa, ktoś musiał tam grzebać wcześniej i zdupczył.

Dzisiaj zdjąłem rozrząd. Zdjąłem nawet kółka. I taki oto super widoczek:

hy2e3y7a.jpg

9uba2ygu.jpg

To po stronie wydechowej.

Chyba nie muszę nic dodawać???

Mam nadzieję, że to koło-mocowanie jest wymienialne? Może ktoś podać numer części proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jak VAG pokazuje -0,5 na rozgrzanym silniku, to czy to może być powodem tego, że silnikiem trochę telepie na wolnych obrotach? Czy to za mała różnica żeby miało na to wpływ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jak VAG pokazuje -0,5 na rozgrzanym silniku, to czy to może być powodem tego, że silnikiem trochę telepie na wolnych obrotach? Czy to za mała różnica żeby miało na to wpływ?

Pozdrawiam

jak troszke telepie to standard w 2,0.Trza sie przyzwyczaic no chyba ze masz uwalone pd-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...