Skocz do zawartości

macisz12

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O macisz12

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    EL

Auto

  • Model
    A8 D3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia macisz12

0

Reputacja

  1. Nie jeszcze nie. Muszę znaleźć chwile żeby to ogarnąć. No chyba ze nie zdążę bo auto na sprzedaż.
  2. Jeżeli sie zapiera to podcisnienie raczej powinno byc ok. U mnie jest ok 50cmHg. Zrob logi dynamiczne!
  3. Turbina była czyszczona? Sztanga zapiera się o ogranicznik na wolnych obrotach? zapnij vaga i sprawdź jak pracuje sztanga w trybie bs. Mozesz jeszcze w układ wpiąć wakuometr i sprawdzić wartość podciśnienia, może pompa vacum niedomaga.
  4. macisz12

    lag caha

    Zmienilem jakis czas temu turbinke ze standardu na caha, silnik bna 140ps. Po programie wyszlo 206ps. Na poczatku bylo fajnie, wieksza moc wiecie. Jednak jest cos co mi przeszkadza a mianowice kiedy pociagne auto tak pod 4 tys obrotow i zmienie na wyższy bieg auto sie chwile zastanawia zaczym znowu zacznie przyspieszac. Trwa to ok sekudny. Pytałem tunera ale on powiedzial ze tak bedzie i nic sie z tym nie zrobi. Pytalem czy drugi ic cos da, bo jest jeden, a on na to ze jeszcze wiekszy lag sie zrobi. Czy faktycznie tak jest? Rozmyślam nad wymiana cahy na gtb2260 ale czy to cos da.
  5. No to zrób te logi to bedzie widac jak pracuje turbina
  6. Na pokrywie rozrządu powinno pisac. Może to BNA.
  7. Ja bym ciegna nie ruszał. Najlepiej jabys zrobił logi.
  8. Wyjąć przekaźnik, miernik w reke i sprawdzić czy jest przejscie miedzy kostka przekaźnika pin4 a zielona kostka na slupku bialo-niebieski przewód. Jak bedzie to sprawdź jeszcze czy na pinie4 kostki przekaznika bedzie wzrost napiecia wraz z wzrostem prędkości.
  9. Sprawdzales szczelnosc podcisnienia łącznie z gruszką
  10. Jak dla mnie to albo przekaznik do wymiany albo brak sygnalu prędkości. Jeżeli podmieniales to to drugie albo cos zle podłączone
  11. ja mam D i średnio mi się podoba tj za szybko utwardza jak dla mnie
  12. Marcin podeślij mi wsad tego epromu z końcówka E na maila. Adres wysylam na PW
  13. To niech ten twoj mechanik sobie tym palnikiem grzeje bo idzie sezon grzewczy. Jakbys przeczytał watek od poczatku to bys wiedział ze nie jest to zwykła zębatka tylko balansujaca i pod wplywem sciagacza gnie sie jak tyczka i moze peknac. Dlatego lepiej ją najpierw ponacinac wywalić część wahliwą i dopiero potem ściągać część cztywna sciagaczem.
  14. macisz12

    skrzynia hck

    A mam jeszcze jedno pytanko czy dwumas o symbolu 03G105266N podejdzie do tego zestawu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...