varadero69 1 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witka! no i nastepny problem:kwasny: Kazdorazowo po odpaleniu silnika kontrolka ladowania nie gasnie natychmiastowo jak dotychczas a swieci sie jakies 2-3 sekundy[gasnie bez dodawania gazu].po zgasnieciu juz nie zaswieca sie .napiecie na akumulatorze przy jalowych obrotach silnika wynosi bez obciazenia 14,3 V a po zapaleniu wszystkich swiatel i dmuchawa na max 14,2V.problem [jesli to ma jakies znaczenie] wystapil po dluzszej jezdzie autostradowej.da sie z tym zyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Siemka Miałem troszke podobnie http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/alternator-remoncie-problem-274261/ Masz problem z późniejszym wzbudzeniem. Różne są tego przyczyny. Mechanicy próbowali mi powiedzieć, że winne są świece u mnie lub przekaźnik. Kombinowali tak, że aż nic im nie wychodziło bo wszystko było sprawne. Może warto dać na stół alternator niech go sprawdzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
varadero69 1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 na razie chyba poczekam czy cos sie zmieni na lepsze/gorsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się