Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złe wskazania paliwa brak rezerwy .


Tomilla0o

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem się uporać z problemem złego wskazywania paliwa oraz rezerwy. Mianowicie po wyjęciu pływaka i uprzednim oczyszczeniu (sprawdzeniu styków) unosząc ramie pływaka na max czyli pełen zbiornik na wskaźniku wskazówka zatrzymuje się około 3 mm wcześniej niż przedział 1/1 natomiast rezerwa zapala się gdy wskazówka zjedzie na drugą czerwoną kreskę. W teście VAG wskazówki nie są idealnie w pionie . Błędów żadnych nie mam licznik jest sprawny w 100 %.

Jest jakaś możliwość kalibracii licznika lub wskazania paliwa wraz z rezerwą?

Istnieje jakaś możliwość sprawdzenia ilości paliwa w zbiorniku vagiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie są idealnie w pionie tzn ze były zdejmowane kiedyś, zdejmij wskazówki i podczas testu zagerow załóż tak jak powinny być założone, jest w liczniku kanał którym można kalibrować wskazówkę paliwa ale najpierw zacznij od jej dobrego ustawienia , a jaki masz licznik ? Pełny fis czy 1/2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom sprawdzisz vagiem wchodząc w instruments-08 [meas.blocks]-grupa 002 w drugim okienku jest podana ilość w litrach.

Podregulować można poprzez adaptację w kanale 30 w instruments

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem ze mu ktoś zaraz to napisze gdzie , specjalnie mu nie napisałem tego zeby właśnie od tego nie zaczął chcąc np iść na łatwiznę bo ustawienie wskazówek idealnie to robota dla cierpliwych

Najpierw prawidłowe ustawienie wskazówki !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze teraz jak dasz na max to zatrzymuje się 3 mm przed końcem a rezerwa zapala się na drugiej czerwonej kresce czyli na tej niższej tak ? Czyli jeśli postawisz wskazówkę do równego pionu spowodujesz przesuniecie zakresu w prawo czyli i max będzie pokazywać tam gdzie powinno i rezerwa na wyższej czerwonej kresce tak ? No

a wskazówki masz nie równo bo na 100 % licznik był naprawiany , jak rozbierzesz licznik do zdjęcia wskazówek zobacz czy na płycie głównej nie ma jakiejś plomby gwarancyjnej , powinna być idealnie na środku licznika z tylu na płycie, tam właśnie znajduje się wadliwy procek motoroli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. wskazówki poprawione. Testem wychodzi idalnie na srodku. Kanał 30 u mnie ma wartosc 128. Vag pokazuj 26 litrów w zbiorniku a wskazówka delikatnie wychylona w lewo od 1/2 baku. Czekam do rezerwy. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem ze mu ktoś zaraz to napisze gdzie , specjalnie mu nie napisałem tego zeby właśnie od tego nie zaczął chcąc np iść na łatwiznę bo ustawienie wskazówek idealnie to robota dla cierpliwych

Najpierw prawidłowe ustawienie wskazówki !!!!!

Skoro kolega się o to pyta to dziwne, żeby mu tego nie podać, przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza i sam prędzej czy później by to znalazł :wink: A że to jest łatwiejsze, szybsze i mniej inwazyjne to i owszem ale przecież o to chodzi, żeby życia niepotrzebnie nie utrudniać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta ponieważ mam problem z wejściem w kanał 30 wyskakuje błąd i nie mogę skorygować wartości dodam również, że w tej chwili rezerwa mi się nie zapal, jakieś sugestie co do przyczyn tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...