Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozwiązanie problemu: check engine EVAC


lmatys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem z "EVAC - incorrect flow, lower limit exceded" rozwiazany.

Znajomy z ASO sprawdzil mi wszystkie elektrozawory, i wlasnie elektrozawor od odpowietrzania ukladu paliwowego nie odzywal sie, martwy.

Wymieniony na nowy (300 zl), blad skasowany, i jest ok, lampka check engine nie zapala sie juz ;-).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo :cool:

serdeczne dzięki za info !

Ale chodziło Ci chyba o EVAP ;) Jak w poprzednim topiku :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=49206&highlight=#49206

Możesz napisać co nieco na temat, jak sprawdzał te elektrozawory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo :cool:

serdeczne dzięki za info !

Ale chodziło Ci chyba o EVAP ;) Jak w poprzednim topiku :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=49206&highlight=#49206

Możesz napisać co nieco na temat, jak sprawdzał te elektrozawory ?

..tak dobrze mnie poprawiles z ta nazwą;-). Kumpel podlaczyl takiego kompa na stojaku jakims, i drugi facet robil testy po kolei kazdego elektro-zaworu (btw nie wiedzialem ze pzy walku rozrzadu jest jakis zawor, albo przy turbo ;-)). No i kazdy elektrozawor albo syczal, albo stukal, rozne odglosy, a ten od odpowietrzenia nic. Wiec obstawil ze poprostu padł, i to sie sprawdzilo.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...