lmatys 0 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Witam. Problem z "EVAC - incorrect flow, lower limit exceded" rozwiazany. Znajomy z ASO sprawdzil mi wszystkie elektrozawory, i wlasnie elektrozawor od odpowietrzania ukladu paliwowego nie odzywal sie, martwy. Wymieniony na nowy (300 zl), blad skasowany, i jest ok, lampka check engine nie zapala sie juz ;-). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 brawo serdeczne dzięki za info ! Ale chodziło Ci chyba o EVAP Jak w poprzednim topiku : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=49206&highlight=#49206 Możesz napisać co nieco na temat, jak sprawdzał te elektrozawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmatys 0 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 brawo serdeczne dzięki za info ! Ale chodziło Ci chyba o EVAP Jak w poprzednim topiku : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=49206&highlight=#49206 Możesz napisać co nieco na temat, jak sprawdzał te elektrozawory ? ..tak dobrze mnie poprawiles z ta nazwą;-). Kumpel podlaczyl takiego kompa na stojaku jakims, i drugi facet robil testy po kolei kazdego elektro-zaworu (btw nie wiedzialem ze pzy walku rozrzadu jest jakis zawor, albo przy turbo ;-)). No i kazdy elektrozawor albo syczal, albo stukal, rozne odglosy, a ten od odpowietrzenia nic. Wiec obstawil ze poprostu padł, i to sie sprawdzilo. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się