Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarno-szary dym na wiekszych obrotach


ziomek0101

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy po zmianie wtryskow na AFN i programie dymienie na czarno-szary kolor na wiekszych obrotach jest normalne? Dzis mialem okazje troche wcisnac gaz w podloge na autostradzie i zauwazylem dym powyzej 3 tys obrotow... Szukac jakiejs przyczyny dymienia czy tak ma byc po zwiekszeniu mocy? Poradzcie cos:) a amochod to a4 b5 1.9 tdi 90 koni seryjnie i zrobiony na niby ok 130koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego cos zle doczytałes. Samym programem mozna zrobic po wywaleniu katalizatora i zaslepieniu egr 115-118koni. Po zmianie wtryskow na afn plus program ok 128 koni, ale mniejsza o to. Mi głownie chodzi o ten dym.. czy to jest normalne po zwiekszeniu mocy, czy cos zle poustawiane i zalewa go czy cos??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym posprawdzał połączenia gumowe dolotu :wink: mi kiedyś pękł przy kolektorze dolotowym i auto smoliło na szarno od 3tys. obr. teraz też koci bo rozszczelnił się intercooler (usmarkany olejem z dolotu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zawiozłem na maszyne przed załozeniem i nie lały.. Czyli jesli chodzi o nie spalone paliwo to korekta programu? czy mozna to inaczej ustawic?

---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

ja bym posprawdzał połączenia gumowe dolotu :wink: mi kiedyś pękł przy kolektorze dolotowym i auto smoliło na szarno od 3tys. obr. teraz też koci bo rozszczelnił się intercooler (usmarkany olejem z dolotu)

To u mnie też jest olej pod IC to pewnie dlatego dymi:) Czyli trzeba sie zaopatrzec w nowy?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie czemu kopci to sprawdzenie nieszczelności dolotu jeśli jest wszędzie sucho to trzeba szukać dalej. Ja będe szukał używanego w dobrym stanie bo nowy to nie małe pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie czemu kopci to sprawdzenie nieszczelności dolotu jeśli jest wszędzie sucho to trzeba szukać dalej. Ja będe szukał używanego w dobrym stanie bo nowy to nie małe pieniądze

Ja mam używke za 80zł z gwarancja ale szukam cos taniej:) Znajomy cos mowił że to wina turbiny że ona puszcza olej i dlatego leje intercooler..;/ wiec nie wiem jak to jest;/ przeciez olej tam bedzie zawsze, bo idzie na smarowanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że od dawna leje mi trubina a IC miałem suchy ale nie będe sie uważał za eksperta po prostu piszę na swoim przykładzie, przy wymianie łącznika jakieś 2 lata temu miałej olej w dolocie na ściankach a IC był suchy a na dzień dzisiejszy jest ulany :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOledzy wczoraj zdiąłem całkiem wężą od IC i przeczysciłem z oleju i zmienilem opaski. Dokreciłem i dzis jak jechałem to nie było żadnego dymu... Teraz będe patrzył czy ten olej to wydostawał sie z węża i zaciagało na ten plastik czy ICjest nieszczelny... Ale juz nie ma dymu co najważniejsze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...