Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima po przeglądzie, ozonowaniu i napełnianiu nie działa


SSKANDAL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno byłem zrobić z klimą na lato, myślałem że wystarczy przegląd, ozonowanie i napełnienie klimy, jednak po wykonaniu tych czynności u mechanika klima w ogole nie chłodzi tak jakby nie działała. Mechanik powiedział że możliwe jest iż sprężarka klimatyzacji jest do wymiany, ale wyczytałem też na necie że moze to być wina bezpiecznika który kosztuje 40zł.... Tak więc chciałem się poradzić co najlepiej zrobić. jakby co mam papierek informujący mnie co zostało zrobione w klimie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podaj czym ty wogule jezdzisz??? jaki sprazarka sprzeglo elektromagnetyczne czy zawor ?? czy po wlaczeniu klimy zalaczaja sie wentylatory??? silnik podwyzsza obroty ??? jakie wskazania na manometrach mial "mechanik" ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no tak ;p nie zaglądałem dawno i myślałem ze jest w opisie. Audi a4 1.9 TDI 90km 1996r, sprzęgło elektromagnetyczne, po włączeniu wentylatory działają, silnik nie podwyższa obrotów. Wskazań na nanometrach nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy dochodzi zasilanie +12V na zielono-zółty przewod na kompresor ( przed kompresorem ) oraz na łączeniu wiązki ( obok zbiornika płynu wspomagania) zielona kostka . Jeżeli dochodzi i tu i tu to padła cewka jeżeli nie dochodzi sprawdz czy z przekaznika wychodzi prad jesli nie to przekaznik jesli wychodzi to wiazka w nadkolu strzelona . Przerabiałem te tematy co roku i nowy kabel mi idzie przez komputer auta :) szewc bez butów chodzi podobno :P

Jeżeli padła cewka pytanie dlaczego - zacierający się kompresor

Zerwana tarczka kompresora ( sprzęgło ) - zacierający się kompresor

Posprawdzaj sobie te rzeczy po kolei a takich napełniaczy omijaj bo szkoda słów mi do takich osób zresztą każdy nabija mało naprawia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy dochodzi zasilanie +12V na zielono-zółty przewod na kompresor ( przed kompresorem ) oraz na łączeniu wiązki ( obok zbiornika płynu wspomagania) zielona kostka . Jeżeli dochodzi i tu i tu to padła cewka jeżeli nie dochodzi sprawdz czy z przekaznika wychodzi prad jesli nie to przekaznik jesli wychodzi to wiazka w nadkolu strzelona . Przerabiałem te tematy co roku i nowy kabel mi idzie przez komputer auta :) szewc bez butów chodzi podobno :P

Jeżeli padła cewka pytanie dlaczego - zacierający się kompresor

Zerwana tarczka kompresora ( sprzęgło ) - zacierający się kompresor

Posprawdzaj sobie te rzeczy po kolei a takich napełniaczy omijaj bo szkoda słów mi do takich osób zresztą każdy nabija mało naprawia :)

dokładnie, u mnie wystarczyło przeczyścić styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

wracając do tematu,udało się zdiagnozować w czym problem. Czujnik ciśnienia klimatyzacji do wymiany. Elektromechanik spiął jakoś przewody i nagle klima jak zaczęła dmuchać to aż mnie ciarki przeszły.

Tylko teraz jest następny problem, czujnik w moim samochodzie posiada 2 piny, a teraz nie jest taki łatwo znaleźć. Może ma ktoś jakieś namiary albo coś żeby taki czujnik dostać? Albo może ma ktoś numer seryjny tego czujnika z 2 pinami.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...