rav85 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witajcie w jakich granicach powinno zawierać się ciśnienie w oponach o rozmiarze 225/40/18 ?? jeżdżę zazwyczaj w 2 osoby na wlepce i w książce nie ma dla tej wielkości kol rozpiski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 2,7 powinno być wystarczające tym bardziej ,że sedan jest ciut lżejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 dzięki dać na przód i tył po 2,7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 tak ,jeżdżę na takim samym ciśnieniu z przodu i tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A coś się stanie jak będzie więcej? Za mało nie może być bo będzie flak i będzie cieło boki opony ale za duża ilość powiedzmy 3atm coś zaszkodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 jak za dużo to środek opony będzie schodził szybciej....uważasz ,że 2,7 może być za mało ?? ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- sedan ,ośka 1,8 edit ..1,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 jak będzie za duzo to środek opony się ściera szybko, jak czytałem na forach mazdy, a6 golfa ;/ sam juz nie wiem, trzeba by ogarnąć instrukcje audi od modelu s4 b6 i zobaczyć jakie tam sa paramenty dla 18 tek avusa III z oponami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 s4 to zupełnie inne kilogramy auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 no racja nie pomyślałem o tym, na stronie pirelli tez nie ma nic o prawidłowym pompowaniu ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ---------- jak za dużo to środek opony będzie schodził szybciej....uważasz ,że 2,7 może być za mało ??---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- sedan ,ośka 1,8 edit ..1,8 to 1.8 tyczy się pojemności silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 ja mam 2,5 u siebie w avancie, co do za duzego cisnienia w oponach przy załadowanym aucie faktycznie zbiera opony po bokach a na środkach jest wiecej, kiedyś takie widziałem jak chciałem kupić do busa wydaje mi sie, że 2,7 spokojnie mozesz mieć to nie jest tak dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 to ja w a6 c5 2.5TDI quatro masa własna 1800kg przy oponach 235/40/17 na wlepce mam 2.4 atm przy małym obciążeniu i narazie tak mam napompowane ale jakoś tak przysiadła jest opona i myslę że dobrze było by ją machnać na 3atm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 mając więcej powietrza w oponie szybciej będziesz pomykał lecz słabsza przyczepność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Przy oponie 235 myślę że przyczepności wystarczy a będą mniejsze opory toczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Przy oponie 235 myślę że przyczepności wystarczy a będą mniejsze opory toczenia. i mniejsze spalanie zapewne idzie w parze z mniejszymi oporami toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 czyli na orlenie dam po 2,7 na 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Przy oponie 235 myślę że przyczepności wystarczy a będą mniejsze opory toczenia. i mniejsze spalanie zapewne idzie w parze z mniejszymi oporami toczenia Dokładnie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 bylem sprawdzić ciśnienie i szpece z wulkanizacji napompowali do 4 kol 1,5 bara lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 to prawie na kapciach jeździłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 dokładnie tak to jest jak sie nie sprawdza partaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się