Grzegorz76 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11e321c2c27dce0f.html Facet, który to robił powiedział, że przepływka jest do d..... [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 15:03 _________________________________________________Mam nadzieję, że coś widać na załączonym obrazku...
Grzegorz76 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 I teraz tak, jeżeli to przepływomierz to kupić sam rdzeń Boscha czy komplet ale podróbkę? Gość, który mi to robił powiedział, że lepiej sam rdzeń Boscha, bo resztę sobie można samemu ładnie wyczyścić...[br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 15:35 _________________________________________________Dałem inny screen i link do pełnego rozmiaru..., na wypadek gdyby nie było za wiele widać [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 18:00 _________________________________________________Napisze mi ktoś słówko więcej? Turbina podobno ok?
marewel Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Turbina wolno sie rozkreca,przeplywka kaput,wiec tylko bosch albo pierburg.
Grzegorz76 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 Ale to że turbina wolno się rozkręca jest spowodowane walnietą przepływką tak? Tak to rozumieć?
marewel Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Ale to że turbina wolno się rozkręca jest spowodowane walnietą przepływką tak? Tak to rozumieć? Moze troche
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Ale to że turbina wolno się rozkręca jest spowodowane walnietą przepływką tak? Tak to rozumieć? Moze troche w zadnym wypadku !!!! .... lmm jest zalezne od turbo a nie odwrotnie ... taka jest charakterystyka AKN/AFB ae zadam pytanie : masz kata ?
Grzegorz76 Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 A co to jest "kata"? [br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 16:13 _________________________________________________Kupiłem dzisiaj przepływkę Boscha, zamontowałem..., wcześniej miałem "dół w miarę" a góry zero, teraz mam odwrotnie " dół nic się nie dzieje" a od 2 - 2.2tys kop ostry..., dostanę logi to pokażę... Sprawdzałem w drodze... 210 poszła, co prawda było z górki... ale wcześniej 170-180 maks na tej samej drodze...[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 16:17 _________________________________________________Oto logi z dynamicznej po wymianie przepływki. Nie było z wiele czasu więc tak na szybko najpierw z 3ki, potem 2ki. Mogłem się pomylić który wykres z jakiego biegu... ale to chyba nie ma znaczenia? Link - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c63ecb66718d1e8c.html
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 zrob jeszcze raz ma 3 biegu od 1700 rpm ... kazdy blok osobno wraz z 010 ... wtedy bedzie wszystko wiadomo .... ale widac juz poprawe ... kiedy wymieniales filtr powioetrza ? A co to jest "kata"? katalizator ...
Grzegorz76 Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 No mam, nawet dwa chyba, po jednym na 3 garki... Hmm, a z tego co jest nic byś nie powiedział, konieczne dodatkowe badania? (krucho z kasą, w piątek zmieniałem rozrząd i się wypsztykałem) Przynajmniej, żeby wiedział co to może być, a potem jakoś drogą eliminacji dojść do sedna sprawy i zaatakować z furią problem Filtr powietrza nówka, wszystko drożne.... Olej nowy, filtr paliwa nowy, pompa paliwa nowa, układ odpowietrzony w serwisie VW. Wymieniłem rozrząd kompletny z rolkami, paski klinowe komplet z rolkami..., przepływomierz, czujnik temp chłodzenia.... <--- to co zrobiłem. Może coś z turbiną albo nie daj Boże z pompą albo czytałem coś o czujniku N75, chociaż teraz nie kojarzę od czego on jest. Wydaje mi się, że kiedyś ona długo stała nie jeżdżona... Więc tak, podsumuję co mi nie pasuje... Brak mocy w dolnym zakresie, rozumiem, że na dole nie mogę się spodziewać jakiegoś ogromnego kopa ale jest straszny mół.. Muszę gazu dodawać ruszając, żeby mi nie zgasł. Nie wspominam co się dzieje jak włączę klimę i jeszcze obciążę silnik.. Druga sprawa to problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić żeby załapał na ciepłym silniku wydając przy tym jakieś dziwne stuki... Jeżeli konieczne te logi co powiedziałeś to oczywiście zrobię to... ale tak na pierwszy rzut oka na co to wygląda, co może być nie tak? Facet który dzisiaj mi robił te logi dynamiczne powiedział, że jest lepiej, parametry są już lepsze ale podobno to jeszcze nie to co ma być..., więc musi być jakaś inna przyczyna. Dodam jeszcze, robił test statyczny to niby w statycznym wszystkie parametry były prawidłowe, (nie wiem czy dobrze pamiętam ale badał jakiś parametr z poszczególnych cylindrów gdzie parametr powinien być "4.0" i tak było, aczkolwiek robił to przed wymianą przepływki a wtedy dół miał lepszy, dzisiaj już statycznych nie robił. Jeszcze jedna rzecz która mi się przypomniała..., zmieniając przepływomierz zajrzałem sobie w rurę, zdaje się, że widać nawet było łopatki wirnika ale tego nie jestem pewien, zresztą to nie ważne. Co ważne to zauważyłem zaglądając wgłąb rury powietrza, że końcówka przewodu odmy, która o ile się nie mylę łączy się z rurą powietrza, jest wilgotna. Czy to jest problem czy to normalne? Bardzo proszę o pomoc w moim problemie.. Pozdrawiam Mam nadzieję, że nie zanudziłem...
marewel Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Moze masz zapchany katalizator,dlatego slabo pompuje z dolu.
Grzegorz76 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Opublikowano 27 Lipca 2008 A jak najprościej to sprawdzić?[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 22:08 _________________________________________________Aha, apropo wydechu... ktoś cofał i zgiął jedną z rurek wydechowych. No i jest zgięta nadal z tym, że jest tam dziura spora i wydaje mi się, że przepływ jest ok. Myślę, że koleś który ją zgiął, nie mógł jej wyprostować i wyrechał dziurę z dołu, żeby był przepływ. Albo samo przegniło, nie wiem. Oczywiście mówimy tylko o końcówkach wydechu, wszystkie tłumiki i katalizatory wydają się być ok. Zakładając, że jeździł ze zgiętą końcówką wydechu mogło się nagromadzić tam sporo syfu? Może tutaj jest pies pogrzebany?[br]Dopisany: 26 Lipiec 2008, 22:26 _________________________________________________Myślę i myślę co za diabeł w tym siedzi. Przecież żadnej mechanicznej ingerencji nie było..., tylko wymiana przepływomierza. Przed wymianą "nieźle" przyspieszał z niskich obrotów (jestem tutaj nieobiektywny ponieważ nie wiem jak być powinno - brak porównania z innym, całkowicie sprawnym autem) a potem nuda. Teraz, po wymianie przepływki jest odwrotnie. Dołu nie ma żadnego, dopiero kop od 2-2,2. Więc ja bym tutaj jakąś poważną usterkę mechaniczną wykluczył, tak mi się wydaje. Jeżeli po wymianie rozrządu ustawiali optymalnie "zapłon" na zepsutej przepływce to może trzeba powtórzyć ustawienie "zapłonu" na sprawnej?? I może wtedy będzie ok? Oczywiście mogę się mylić, są to tylko moje, wynikające trochę z bezradności i niewiedzy, przemyślenia. Pozdrawiam i pomocy!!
marcin j Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Sprawdź w jakim stanie są wałki rozrządu, czy nie są wytarte. Druga sprawa to problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić żeby załapał na ciepłym silniku wydając przy tym jakieś dziwne stuki... Po wymianie rozrządu powinien być ustawiony kąt wtrysku.
Grzegorz76 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 No właśnie był podobno ustawiony, ale wiesz jak to jest z "mechanikami" Poza tym w 2.5 TDi z tym kątem wtrysku to podobno jakaś inna bajka niż w 1.9...[br]Dopisany: 27 Lipiec 2008, 10:33 _________________________________________________ zrob jeszcze raz ma 3 biegu od 1700 rpm ... kazdy blok osobno wraz z 010 ... wtedy bedzie wszystko wiadomo .... ale widac juz poprawe ... kiedy wymieniales filtr powioetrza ? A co to jest "kata"? katalizator ... Możesz mi napisać konkretnie jakie logi mam zrobić, bo wiesz ja jeszcze nie obeznany tutaj jestem... a jutro jadę na VAG. Każdy blok osobno czyli mam podzielić tą tabelę na kawałki? Na przykład oddzielnie 003 i oddzielnie 010?
spanky Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Możesz mi napisać konkretnie jakie logi mam zrobić, bo wiesz ja jeszcze nie obeznany tutaj jestem... a jutro jadę na VAG. Każdy blok osobno czyli mam podzielić tą tabelę na kawałki? Na przykład oddzielnie 003 i oddzielnie 010? kazdy osobno ... reszta tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
Grzegorz76 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 LOGI STATYCZNE LOGI DYNAMICZNE BASIC SETTINGS [br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 01:05 _________________________________________________Przepraszam, że tak dziwnie to powklejałem ale nie mogłem znaleźć lepszego sposobu Bardzo proszę znających się na temacie o analizę...(z góry ukłony dla Pana spanky) Pozdrawiam.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 01:31 _________________________________________________Noo Panowie, bardzo proszę
spanky Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Masz problemy z : 1.statyczny kat wtrysu do poprawy -ma byc 2*ATDC na Late przy 100% wysterowaniu pompy w 004BS 2.problemy z doladowaniem -sprawdz szczelnosc dolotu -uklad podcisnienie [szczelnosc] wraz z N75 [przeczyscic przewody i zaworek ] -w miare mozliwosci podmienic N75 na sprawny -odpiac kata po kazdej z tych czynnosci robimy 010 dynamiczne i sprawdzamy cz nie ma jakiejs poprawy czy sztanga turbiny byla ruszana ? czy autko zawsze tak jezdzilo ?
Grzegorz76 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 Zrobiłem filmik sztangi telefonem, jak chcesz to Ci podeślę. Wg mnie sztanga rusza się ok. Auto mam 2 miesiące więc nie wiem, kupiłem w takim stanie. Jak odpiąć kata? [br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:12 _________________________________________________Wg mnie wszystko jest szczelne ale jeszcze sprawdzę. Może to być zanieczyszczona turbina, jej wlot i wylot?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:13 _________________________________________________Dzisiaj zamówiłem wszystkie części potrzebne do jej wyczyszczenia.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:14 _________________________________________________A ten kąt wtrysku to można sobie samemu poprawić? a jeżeli tak to orientujesz się może jak to zrobić?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:41 _________________________________________________Dobra, znalazłem jak to ustawić... [br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:58 _________________________________________________Aha, jeszcze jedno, ten kąt który mam jest za wczesny czy za późny? I o ile przekręcić mniej więcej, milimetr czy centymetr?
spanky Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Zrobiłem filmik sztangi telefonem, jak chcesz to Ci podeślę. Wg mnie sztanga rusza się ok. Auto mam 2 miesiące więc nie wiem, kupiłem w takim stanie. Jak odpiąć kata? [br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:12 _________________________________________________Wg mnie wszystko jest szczelne ale jeszcze sprawdzę. Może to być zanieczyszczona turbina, jej wlot i wylot?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:13 _________________________________________________Dzisiaj zamówiłem wszystkie części potrzebne do jej wyczyszczenia.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:14 _________________________________________________A ten kąt wtrysku to można sobie samemu poprawić? a jeżeli tak to orientujesz się może jak to zrobić?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:41 _________________________________________________Dobra, znalazłem jak to ustawić... [br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 22:58 _________________________________________________Aha, jeszcze jedno, ten kąt który mam jest za wczesny czy za późny? I o ile przekręcić mniej więcej, milimetr czy centymetr? poczytaj sobie i napewno sie rozjasni ... http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Grzegorz76 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Ty mówisz o statycznym kącie wtrysku a tam jest mowa o dynamicznym czy to różnica? Przepraszam, że zadaję tyle pytań, rozumiem, że może to trochę denerwować. Ale kto pyta nie błądzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się