spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 No i skucha...*PGMP to jest Przed Górnym Martwym Punktem. Czyli w tym przypadku, na tym VAGU wartość powinna być -2*PGMP. Jeżeli wzorcowa wartość zamknięcia zaworu wydechowego jest 2*ATDC - Po Górym Martwym Punkcie to w moim przypadku wartość powinna wynosić -2*PGMP - Przed Górnym Martwym Punktem. Mam źle ustawiony kąt :/ Powinno być jak było na początku Jak na wcześniejszym logu...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 14:27 _________________________________________________Ok, kąt ustawiony... -2PGMP. Trzeba uważać na oznaczenia. wstaw logi z 004/004 BS i 000BS ... po ustawieniu ....
Grzegorz76 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ok, jutro wstawię więcej. 004/004 BS i 000BS, dynamiczne 003,010,011 i 011BS Na pewno był źle ustawiony bo nawet błąd wywaliło, że przekroczony limit błędu kąta wtrysku Także UWAGA Panowie na VAGi z polskim interfejsem.!!! [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 10:40 _________________________________________________ No i skucha...*PGMP to jest Przed Górnym Martwym Punktem. Czyli w tym przypadku, na tym VAGU wartość powinna być -2*PGMP. Jeżeli wzorcowa wartość zamknięcia zaworu wydechowego jest 2*ATDC - Po Górym Martwym Punkcie to w moim przypadku wartość powinna wynosić -2*PGMP - Przed Górnym Martwym Punktem. Mam źle ustawiony kąt :/ Powinno być jak było na początku Jak na wcześniejszym logu...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 14:27 _________________________________________________Ok, kąt ustawiony... -2PGMP. Trzeba uważać na oznaczenia. wstaw logi z 004/004 BS i 000BS ... po ustawieniu .... Ok. Po wyczyszczeniu turbiny, filtra odmy, wymianie przepływki, wyczyszczeniu N75 i ERG wygląda to następująco :Bazowe 004 UWAGA! -2*PGMP = 2*ATDC Statyczne 004 Dynamiczne 003 - 3 bieg Dynamiczne 008 - 3 bieg Dynamiczne 010 - 3 bieg Dynamiczne 011 - 3 bieg Dynamiczne 011 - 4 bieg Proszę o komentarz, z góry dziękuję i pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 00:03 _________________________________________________Aha, zapomniałem o 000 i 011BS ale może się obejdzie?
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 teraz doladowanie,dawki,katy wygladaja tak jak powinny ...
Grzegorz76 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 No to sytuacja opanowana Wielkie dzięki spanky za pomoc
marewel Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ale to że turbina wolno się rozkręca jest spowodowane walnietą przepływką tak? Tak to rozumieć? Moze troche w zadnym wypadku !!!! .... lmm jest zalezne od turbo a nie odwrotnie ... taka jest charakterystyka AKN/AFB ae zadam pytanie : masz kata ? Odgrzeje kotleta,ale sam rogal gdzies napisal ze jak jest za mala dawka to i dynamika gazow spalinowych jest mniejsza a przez to cisnienia moga byc inne niz powinny. Także UWAGA Panowie na VAGi z polskim interfejsem.!!! Dodam od siebie ze najnowszy VCDs,podczas sprawdzania kata wtrysku pokazuje ZGMP +2,a gdy chcemy to wszystko zapisac czyli robimy loga wychodzi ze jest PGMP -2 dziwne ale prawdziwe i nie wiem dlaczego tak jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się