Biszczan 3 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam. Proszę o analizę logów. Borykałem się z brakiem mocy w swoim samochodzie naprawdę długo- winne temu okazały się pompki. Przymierzam się do wyczyszczenia turbo tak profilaktycznie (ostatni raz czyszczone 2 lata temu). W logach jest za niska temperatura, ale czujnik już wymieniony i trzyma 90C. bs: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wykres mocy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Powtorz statyczne na nowym czujniku na 90*. Czyszczenie tej sprezarki to strata czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 W sumie to nie mam zastrzezen. Ale pompka na 3 i 4 cyl wyraznie odbiega od dwoch pierwszych. Sprawdz wtyczki na 3 i 4 PD oraz wypal ze dwa zbiorniki jakiegos VPowera albo zalej cos do paliwa. Zobaczymy czy cos sie poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Ok. Dzięki Przemo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Tak przy okazji, gdzie zdobyłeś ten wykres mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Tak przy okazji, gdzie zdobyłeś ten wykres mocy? Oddałem auto do Auto Wrocławski żeby ogarnęli samochód, a że mają tam hamownię to zrobili mi kilka pomiarów przed i po zrobieniu pompek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się