Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1Z utrata mocy.Bardzo proszę o interpretację logów statycznych i dynamicznych


wojt_O

Rekomendowane odpowiedzi

a wyjąłeś całą obudowę filtra powietrza przed ruszaniem cięgła?

silnik nie równo pracuje, albo ciśnienia na tłokach nie równe albo ciśnienia na wtryskach rozjechane za bardzo, jeżeli na razie ci to nie przeszkadza możesz to olać lub dać wtryski do regulacji(140-200zł)

ale zanim cokolwiek zaczniesz robić z wtryskami sprawdź układ paliwa czy jest szczelny i nie zasysa lewego powietrza, potem zrób 001 013

poczytaj o podbijaniu ciśnienia w pompę i napisz tu co mądrego wyczytasz, bo sam jestem ciekaw czy już w necie odkryli wszystko co trzeba robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie rozebrałem filtra bo czas mnie już gonił troszkę ale z pewnościa to zrobie przy najbliższej okazji. Co do nierównej pracy silnika to szczerze mówiąc kompletnie tego nie odczuwam, co prawda jest różnica po zmianie kąta wtrysku ale nie jakaś znacząca. Czasem troszkę szarpnie sinikiem przy przyspieszaniu ale pewnie jest to spowodowane nastawnikiem, który też mam zamiat wyczyścić zgodnie z instrukcją z forum. Szczelność też sprawdzę przy okazji. Co do podbijania ciśnienia to sugerujesz, że pompa pompa pomału klęka ?? Z ciekawości poczytam w sieci o tym ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te pompy są wieczne, wystarczy raz na 200tys wyczyścić w środku i wyregulować wszystkie sprężyny/sprężynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...