Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z doladowaniem turbo


HaHeHiHoHu

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Przez ostatni miesiac spotkal mnie taki problem tzn Turbo przestalo ciagniac (dawac swoja moc) zdazalo sie to przy niskiej predkosci. Przegazowalem auto na 3 biegu Turbo dzialalo bez problemow. Dodam ze auto wcale nie szarpie chodzi bez problemow odpala za 1 razem nawet zima. Rok temu mialem wyczyszczony EGR pomoglo, ale teraz znowu problem powrocil. Dlaczego problem powrocil?

Dziekuje za pomoc sorry za ortografie.

Numer : 200.30 00564 P0234 000

01 - Uklad bezposredniego wtrysku i rozgrzewania swiec zarowych.

00564 p0234 000

przekroczona gorna granica regulacji cisnienia doladowania sporadycznie

Wartosci standardowe:

Godz:

Stan licznika km 0167045

Licznik czestotliwosci usterek 2

Licznik wyuczenia/ cykl jazdy 1

Wartosci mierzone:

Wartosc 1: 2600 / min

Wartosc 2: 81 km/h

Wartosc 3: 52.5%

Wartosc 4: 14.1 V

Wartosc 5: 00101000

Wartosc 6: 2070 mbar

Wartosc 7: 2427 mbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sory za offtop ale nie moge zakładac nowego tematu.. mam taki problem iz kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem. nie bylo w nim wogole lewekgo kola zebatego walka rozrządu.. kupilem juz jedno po numerze ale okazało sie że jest kilka typów . silnik 2.0 tdi Bre 140km. jeśli ktos ma możliwośc sprawdzenia jaki jest numer tego kola (numer od wewnetrznej strony) --na prawym kole mam 03G 109 239c.. potrzeba mi taki numer z lewego koła... gdyż nie chce kupowac w ciemno i tracic czas i pieniądze.. Bede bardzo wdzięczny za pomoc.. gdyz silnik u mechanika juz kilka dni lezy i czeka na kolo.. pozdrawiam ostry07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło(piasta) wałka rozrzady wydechowego (lewego) 03G 109 240 jest tylko 1 numer 1 rodzaj.

natomiast ten numer który podałeś to jest koło "piasta" wałka rozrządu ssącego z tego koła czujnik bierze sygnał to jego są 2 rodzaje. ty podałes 03G 109 239C a wystepuje jeszcze 03G109 239B i 03G 109 236 innego juz nie ma i to sa piasty wałka ssącego, a na wydechowym jest taka nie duza piasta i jego nie czyta nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...