Skocz do zawartości

HaHeHiHoHu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O HaHeHiHoHu

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    MK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia HaHeHiHoHu

0

Reputacja

  1. Klima byla ustawiona na automatyczna, nie przypominam sobie zeby cos bylo slychac. Po prostu nastepnego dnia rano przestala dzialac.. doladowanie gazu nie pomoglo. wlaczac, sie wlacza wszystko tylko bez zimnego powietrza.
  2. Wartosc na zegarach byla za 0.75 a przed 1 ale jaka to jednostka byla nie pamietam (dwa zegary taka sama wartosc), nie mam teraz kontaktu z mechanikiem
  3. Czesc Pisze od nowa temat bo porzedni nie w tym dziale wyladowal przez przypadek... Opisze problem moze ktos mial podobny przypadek, czytalem duzo forum i nie znalazlem podobnego przypadku Dwa tygodnie temu przestala mi dziala klimatyzacja wiec jak kazdy uzytwkonik auta pomyslem ze pora na ladowanie klimatyzacji ( dzialala przez ponad 5 lat bez najmnijszych problemow) Po wizycie u mechanika i naladowaniu efektu nie bylo czyli nie daje zimnego powietrza, mechanik powiedzial ze sprezarka ( ja osobiscie nie jestem tego powien wiec postanowiem poszukac czego w internecie na ten temat) Komputer VAG nic nie pokazal zero bledow w calym aucie ( tu sie robia schody, bo wiekszosc problemow na forum w sprawie klimatyzacji komputer pokazuje a u mnie nic) Od klimatyzacji sa dwa przewody(wiec trzeba sprawdzic cisnienie) jeden niebieskie drugi czerwony, oba maja takie same cisnienie ale tylko z jednego leci gas Nastepnie podlaczylismy komputer zeby sprawdzic czy dziala klimatyzacja pod wzgledem elektryczym oto co pokazalo: Sprezarka AC, natezenie pradu 0.65 A Sterowanie prezarka AC, cykl obciazenia 63 % Sygnal czujnika cisnienia 22% Cisnienie w klimatyzacji 5.0 Bar Licze chlopaki na mala pomoc od czego zaczac Dziekuje Hubert
  4. Czesc Opisze problem moze ktos mial podobny przypadek, czytalem duzo forum i nie znalazlem podobnego przypadku Dwa tygodnie temu przestala mi dziala klimatyzacja wiec jak kazdy uzytwkonik auta pomyslem ze pora na ladowanie klimatyzacji ( dzialala przez ponad 5 lat bez najmnijszych problemow) Po wizycie u mechanika i naladowaniu efektu nie bylo czyli nie daje zimnego powietrza, mechanik powiedzial ze sprezarka ( ja osobiscie nie jestem tego powien wiec postanowiem poszukac czego w internecie na ten temat) Komputer VAG nic nie pokazal zero bledow w caly aucie ( tu sie robia schody, bo wiekszosc problemow na forum w sprawie klimatyzacji komputer pokazuje a u mnie nic) Od klimatyzacji sa dwa przewody(wiec trzeba sprawdzic cisnienie) jeden niebieskie drugi czerwony, oba maja takie same cisnienie ale tylko z jednego leci gas Nastepnie podlaczylismy komputer zeby sprawdzic czy dziala klimatyzacja pod wzgledem elektryczym oto co pokazalo: Sprezarka AC, natezenie pradu 0.65 A Sterowanie prezarka AC, cykl obciazenia 63 % Sygnal czujnika cisnienia 22% Cisnienie w klimatyzacji 5.0 Bar Licze chlopaki na mala pomoc od czego zaczac Dziekuje Hubert
  5. Czesc Przez ostatni miesiac spotkal mnie taki problem tzn Turbo przestalo ciagniac (dawac swoja moc) zdazalo sie to przy niskiej predkosci. Przegazowalem auto na 3 biegu Turbo dzialalo bez problemow. Dodam ze auto wcale nie szarpie chodzi bez problemow odpala za 1 razem nawet zima. Rok temu mialem wyczyszczony EGR pomoglo, ale teraz znowu problem powrocil. Dlaczego problem powrocil? Dziekuje za pomoc sorry za ortografie. Numer : 200.30 00564 P0234 000 01 - Uklad bezposredniego wtrysku i rozgrzewania swiec zarowych. 00564 p0234 000 przekroczona gorna granica regulacji cisnienia doladowania sporadycznie Wartosci standardowe: Godz: Stan licznika km 0167045 Licznik czestotliwosci usterek 2 Licznik wyuczenia/ cykl jazdy 1 Wartosci mierzone: Wartosc 1: 2600 / min Wartosc 2: 81 km/h Wartosc 3: 52.5% Wartosc 4: 14.1 V Wartosc 5: 00101000 Wartosc 6: 2070 mbar Wartosc 7: 2427 mbar
  6. Komputer to optymista Jestem pewien, że problem będzie powodowała przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki (będzie konieczność jej czyszczenia). Czujnik G31 można wykluczyć lub wskazać jako sprawcę dopiero patrząc w wartości w logu statycznym grupy 010 oraz dynamicznym grupy 011. Elektrozawór N75 można na próbę podmienić na inny sprawnie działający lub podmienić go miejscami z elektrozaworem N18 od sterowania zaworu EGR, który masz w silniku. Szkoda tylko, że nie podałeś symbolu silnika bo nie wiemy czy mamy do czynienia z pojedynczymi elektrozaworami czy też ze zintegrowanym elektrozaworem magnetycznym. Jest to typ silnika BRE Jezeli chodzi o Turbo do czyszczenia, dlaczego ma byc odrazu kiedy nie mam zadnych szarpan podczas dodawania gazu. Kiedys mialem golfa GT TDI tam mialem tez problem z turbo, okazalo sie ze byly lopatki zapieczone ( bylo czuc szarpanie podczas dodawania gazu + tryb awaryjny odlaczajacy turbo) Tutaj tylko ze odlaczajace sie turbo przy okolo 120km/h i dzis tez mi sie tak stalo. Pozdrawiam
  7. Czesc, Od tygodnia pojawil mi sie problem z turbodoładowanie w aucie, mianowicie 2 razy wskoczyl mi w tryb awaryjny. Zazwyczaj to bylo w granicach 120km/h ale nie zawsze turbo sie wylacza. Podlaczylem u znajomego na szybko auto zeby sprawdzic na czym problem polega. Wynik testu: 00564 P0234 - przekroczona gorna granica regulacji cisnienia doladowania sporadycznie N75 - zawor elektromagnetyczny G31 - ciesnienia turbodoladowania komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch, może ktos mial podobny problem. Auto ma przejechane 145tys. km 2007rok, odpala za pierwszym razem zero jakich kolwiek innych objaw.
  8. Hej moze maly zlocik w Milton Keynes 60mil M1 od Londynu, nowoczesne miasto brak kamer. Predkosci dopuszczalne po miescie 70mph dwupasmowa droga i 60mph na zwyklej. Ogolnie dosc czesto sa zloty robione tutaj przez Anglikow. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...