Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


pastaldo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zwracam sie z prośbą do osób ogarnietych w diagnostyce o spojrzenie na logi w celu sprawdzenia czy i co go boli :decayed:

Samochód A6 C5 2001 (MODELOWO 2002) 2.5TDI AKE 180KM Q

Czasami jest słabszy, szczególnie w niskich partiach obrotów. Słabo się zbiera do 2000RPM. Pozatym to pierwsza kompleksowa diagnostyka po kupnie samochodu.

STATYCZNE

000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

005 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

014 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

015 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM UZUPEŁNIONY

DYNAMICZNE

000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

005 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

009 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

014 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

015 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

019 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry wielkie dzięki za pomoc i poświęcony czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupelnij logi brak 004 Basic Settings. Zamieść tez screen shota z okna VAGa z grupy 004 Basic Settings wtedy jak nastawnik ustawi sie na LATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobię oczywiście ale jesli mogę zapytać co tam w oknie jest więcej niż w logu? Postaram się zrobić to jeszcze dziś. :wink:

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ----------

Ok mam

Jesli to ma jakieś znaczenie to pierwszy zaraz po odpaleniu silnika zrobiłem

ftno.jpg

a ten jak złapał przepisowe 90*C

5mg3.jpg

Błędów w sekcji silnika nie było żadnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wyglądają bardzo dobrze i ogolnie nie mozna miec co do nich zastrzezen. Mam doslownie kosmetyczne uwagi

- mozna by zaplon lekko opoznic w kierunku 2* ATDC - wtedy nastawnik spokojnie osiagnie wymagany kąt przez ECU w 004 sN

- pompa wtryskowa - jest najslabszym elementem tej ukladanki - niska dawka i przekroczony parametr CF ... ALE!!! - poki daje na tyle paliwa, a co za tym, tyle spalin aby sprezarka pracowała tak jak widac to w 011 dyn oraz poprawnie reguluje kątem wtrysku - nie przejmowałbym sie tym zbytnio

- zmien filtr powietrza jesli nie byl dawno zmieniany

Reszta bardzo OK.

Logi wykonane bardzo ladnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wnikliwa analizę.

Co do zapłonu postaram sie to delikatnie skorygować. Gdzies na forum A6 widziałem opis to może sobie poradzę.

Filtr powietrza był zmieniany jakies 10tys temu (zbieram się do wymiany) tak jak olej i filtr oleju. Jednak nie zmieniałem po kupnie filtra paliwa i zastanawiam się czy go nie wymienić. Może cos pomóc?

Co do logów i tego że wspominałem o słabym dole to w trakcie robienia logów faktycznie tego nie zauważyłem. Jednak czasami zdarza się że ciężko mu się zebrać. Szczególnie jest to widoczne po zmianach biegów gdzie w trakcie zmiany spadaja obroty i jakby dość długo się zastanawiał zanim zacznie mocniej przyśpieszać. Stąd myślałem może o jakiejś nieszczelności albo EGR.

No ale skoro piszesz że jest OK to wielkie dzięki za pomoc.

Jeszcze jedna uwaga jesli mogę. Co może być przyczyną że mimo takiego kąta wtrysku musi zrobić czasami 2-3 obroty żeby odpalił? Pytam bo przyzwyczaiłem się że w moim poprzedmin AFNie praktycznie po dotknięciu kluczyka zaraz chodził. V6 może poprostu tak ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną że mimo takiego kąta wtrysku musi zrobić czasami 2-3 obroty żeby odpalił? Pytam bo przyzwyczaiłem się że w moim poprzedmin AFNie praktycznie po dotknięciu kluczyka zaraz chodził.

- pompa wtryskowa - jest najslabszym elementem tej ukladanki - niska dawka i przekroczony parametr CF ...

Niska dawka swiadczy o zuzytych koncówkach wtryskiwaczy... moze to byc powiazane z minimalnie trudniejszym rozruchem. Mozesz rozwazyc wymontowanie wtryskiwaczy i sprawdzenie ich w serwisie BOSCH.

Ale tak jak pisałem... to raczej dzialania proaktywne niż jakis wiekszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok super. W takim razie na razie odpuszczam. Z tego co mi mechanik mówił to jakies szklanki są juz wystukane wiec może też będzie to miało jakies znaczenie. Będe musiał je wymienić bo z tego co mi wiadomo to wałki są chyba ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...