Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b5 1.6 ADP] centralny problem


misiacze_k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Postanowiłem wymienić pompkę centralnego zamka na taką ze sterowaniem z pilota.

Wcześniej miałem o nr:

8L0 862 257 E

Teraz mam o nr:

8D0 862 257 E

Pierw miałem problem z pilotem, ale sobie poradziłem, teraz jak mam otwarte auto i chciał bym go zamknąć nie pilotem ale kluczem od strony kierowcy to zamknę, ale jak chce go otworzyć kluczem to go nie otwiera. Zapala się tylko oświetlenie kabiny, tak jak by się miał otworzyć .Od strony pasażera otwiera tylko te jedne drzwi i zamyka wszystkie. Domykanie i otwieranie szyb też nie działa.

Proszę o pomoc co może być przyczyną.

I jeszcze jedna sprawa co zauważyłem przy tej centralce, może to będzie ważna uwaga, a mianowicie:

jak już otworzę drzwi na pilocie i podejdę z kluczem do drzwi i chce jak by jeszcze raz otworzyć drzwi kluczem to słychać jak pompka się załącza. Dzieje się tak na drzwiach od kierowcy i pasażera. Niestety nie sprawdzam na wkładce bagażnika, bo nie da się przekręcić.(zresztą ona chyba tylko otwiera i zamyka sam bagażnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumie, że antenę sobie dorobiłeś do pompki?

Próbując samym kluczem drzwi kierowcy powinny się otwierać, nawet bez udziału pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Tak, antenę już mam, jedynie problem który pin to sygnał, a który pin to oplot anteny bo są różne schematy i na różnych schematach raz jest tak a raz jest tak.

2) No właśnie cięgno powinno zadziałać, ale albo musiało spaść, albo ktoś go ukradł:)

W drzwiach pasażera cięgno działa, w drzwiach kierowcy niestety nie:(

Rozbiorę drzwi i popatrzę na to cięgno

Znalazłem też kable od kierunkowskazów, bo nie były podłączone, za niedługo pobawię się w elektronika samochodowego i podłącze owe kierunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a znasz się na kablach Vag by można było odczytywać błędy i sprawdzać czy też zmieniać np kodowanie pompki? jaki kabel kupić do diagnostyki? coś w miarę taniego i najlepiej już z programem, chyba, że da się ściągnąć taki program.

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...