Gość Lokiszta Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Witam proszę o sprawdzenie moich wtrysków ponieważ na razie nic się nie dzieje a z 4 wtryskiem wyraźnie jest coś nie tak chciałbym zamieścić logi. 1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zalałem go wczoraj STP nie wiem czy to coś da jak auto pochodzi przez 15 min.na wolnych obrotach ten 4 wtrysk pokazuje 2.6 a pozostałe 3 również wyglądają lepiej.Pytanie co z tym zrobić żeby później się nie zdziwić. ---------- Post dopisany 16-09-2013 at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-09-2013 at 22:24 ---------- Witam proszę o sprawdzenie moich wtrysków ponieważ na razie nic się nie dzieje a z 4 wtryskiem wyraźnie jest coś nie tak chciałbym zamieścić logi.1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zalałem go wczoraj STP nie wiem czy to coś da jak auto pochodzi przez 15 min.na wolnych obrotach ten 4 wtrysk pokazuje 2.6 a pozostałe 3 również wyglądają lepiej.Pytanie co z tym zrobić żeby później się nie zdziwić. ehy rozumiem
Galetto Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Sterownik widzi 4 cylinder jako słabszy i podlewa mu więcej paliwka Przyczyn może być wiele, ale i ten wynik nie musi świadczyć o jakimś dużym problemie. BIPy na 1 i 2 cylindrze sporawe więc można by przejrzeć wiązkę do pompek (wszelkie kostki i wtyczki).
Gość Lokiszta Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 4 cylinder lub wtrysk o jakie dokładnie kostki i wtyczki ci chodzi.Czy dobrze rozumiem,że jak mam korekcje na plus na tym 4 wtrysku i załóżmy,że on jest przyczyną to jest on zatkany czy leje może kupić coś do wtrysków?.
RoGaz50 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 o jakie dokładnie kostki i wtyczki ci chodzi Ja jak mogę osobiście coś doradzić to zająłbym się przede wszystkim dużą korekcją 4-tego pompowtrysku. Zawyżone (ale nie tragiczne) BIP'y można ewentualnie próbować naprawić przez "poprawę" połączenia kostek listwy zasilającej po zdjęciu pokrywy zaworów. (umiejętne dogięcie konektorków w kostkach). Może to coś da - ale ???? 4 cylinder lub wtrysk. Żeby to stwierdzić musisz zamienić pompowtryski miejscami tzn. ten 4-ty np z 1-wszym i zrobić logi. Jeśli dodatnia korekcja "pójdzie za nim" - winny pompowtrysk. Jeśli zostanie winy trzeba szukać w całym układzie pracy 4-tego cylindra - ot wszystko.
Gość Lokiszta Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 ok rozumiem ale pewnie to pompo wtrysk czasem schodzi do wartości 2.6 nawet kupiłem środek do czyszczenia opisany zresztą na forum zobaczymy czy coś da
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się