Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana gruszki turbiny


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, kupiłem silnik AEB z turbiną K03 i go przełożyłem (blok i głowica, reszta czyli cała góra została z ANB), o tyle dziwne że poprzednia turbina (z silnika ANB) też K03 (podobno brała olej) ma całkiem inną gruszkę jak ta w silniku AEB, gruszka ma dwa podciśnienia, jedno czołowe z przodu normalnie jak każda a drugie podciśnienie na górze gruszki. Czy taka gruszka może zostać przełożona do turbiny która wcześniej dwóch podciśnień nie miała bo wychodzi na to że po przekładce silnika brakuje mi jednego podciśnienia

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 07:55 ----------

Trochę więcej szczegółów, owa gruszka z dwoma podciśnieniami ma oznacze 2508, tamta którą mam 2500. Do kogoś kto zna temat, jaka jest różnica pomiędzy nimi i czy mogę ją zamienić z 2500. Ogólnie byłoby mi prościej dyskutować z Wami gdybym znalazł schemat węży ANB bo teraz skoro mam inne turbo z jednym podciśnieniem to auto nie jest podkłada w jak być powinno bo jest coś pomieszane z wężami. Druga sprawa, jak wzrokowo oszacować stan turbiny, gdy patrzę w turbo od gruszki z dwoma podcisnieniami od strony gorącej to widzę jakby kamień jak na ocieczonym kranie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłoby łatwiej jakbys wrzucił fotkę tej gruchy, powinno byc jedno wejście do gruchy i ona nie jest sterowana podciśnieniem tylko cisnieniem z turbiny, wielkiej filozofii nie ma jeden wężyk wychodzi z obudowy tubiny idzie do n75 a n75 siedzi jedna nogą w dolocie a do trzeciej podpięty jest wężyk do gruszki i tyle.

CO do stanu to musisz sprawdzić luz poprzeczny i wzdłużny na wirniku, od strony gorącej trzeba sprawdzić czy nie ma pęknięć na żeliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O pęknięciach na żeliwie będzie, jeszcze nie spotkałem takiej która nie byłaby pęknięta, zawdzięczamy to kolesią którzy wpierdalają do oporu i nie wiedzą że turbina chłodzi się cieczą tylko wtedy gdy silnik chodzi, którzy po zgaszeniu silnika nie mają pojęcia że zaraz coś ro***bią.

O turbinie, Łukasz13 nie byłoby problemu gdyby nie to że gruszka ma 2 krućce

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 23:04 ----------

zrobiłem mały zwiad, dwie turbiny, piewsza z której pochodzi gruszka o dwóch krućcach to 058145703K, gruszka na numer 2508, druga turbina to 058145703LX i ma gruszke o numerze 2500. Obie K03. Czy da się przełożyć gruszke z jednej do drugiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...