Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów


ERW0

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie dogrzane , ale raczej wina termostatu bo w statycznych 83 a w dynamicznych 80C.

Doładowanie , niestabilne , najpierw przeładuje a potem nie dobija , do sprawdzenia sterowanie i podciśnienia na początek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie synchronizacja na wysokich obrotach ,coś dziwnego się dzieje

to normalne??

co myślicie o 023 ,coś zasilaniem paliwem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemik przepływomierz powiadasz?

ok. coś wykombinuje.

muszę też dodać że auto winno mieć seryjnie 105KM 250Nm

A na hamowni wyszło 85KM 220Nm i tu jest problem

Te logi są po zmianie softu i ma teraz 115KM 269Nm ale muszę znaleźć te 20KM

Zastanawia mnie co powoduje że turbina nie dobija powyżej 2000obr. oraz na 008 poz.4

o ile się nie mylę dotyczy spalania w Nm nie osiąga wartości ,a max 290 podczas największym

doładowaniu i momencie obrotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam prawidlowych wskazan dla tego ECU wiec kieruje się troche "nosem" i tym co widze w logach. IMO - niefortunnie się stało że wgrałes soft do niesprawnego auta.

Lepiej na serii dochodzic co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie i teraz żałuje.

W sumie to jest wina mojego tunera ponieważ jego diagnoza była że niby jest fabryczny błąd i moja seria jest od 86KM.

Dałem jemu pendrive aby wgrał rzekomą serie i jak ją wysłałem koledze z innego forum okazało się że to jest prawidłowa seria od 105KM.

Przemik ,a co myslisz o 008 pozycja 4 też nie domaga a powodem może być wytarty wałek rozrządu i problem z napełnieniem lub dynamiką gazów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że problem może być w zanieczyszczonym układzie paliwowym ,a w szczególności pompowtryski.

Może potraktować myjką ultradźwiękową ?

Bardzo częste przypadki jak brakuje seryjnej mocy i efektem też jest że turbo nie trzyma doładowania co widać na moich logach i spaliny w 008 poz4 też niedomaga w dodatku bipy ujemne i przy wyższych obrotach w tej chwili dochodzą do -90.

Dlaczego tak myślę ,ponieważ gdybym nie był na hamowni to w życiu bym nie wiedział że 20KM jest mniej.

Auto normalnie funkcjonuje żadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...