greg1 1 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 witam,jak w temacie wymieniłem dolne wahacze i loczniki stabilizatorów, teraz moje pytanie czy trzeba robic geometrie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 A dzieje się coś złego?Jeśli nie ma różnicy w prowadzeniu to po co wydawać kase ..ale zawsze możesz to sprawdzić sobie ... ja wymieniłem wszystkie wahacze i końcówki tylko byłem sprawdzić i do pieścić zbieżność bo wymieniałem końcówki i hula wszystko..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 nic się nie dzieje,ale jestem ciekaw czy w tym zawieszeniu jest mozliwosc regulacji katow,bo raczej nie, chyba ze się myle.Zbierznosc powinna być chyba dobra bo nic tam nie było rozbierane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 nic się nie dzieje,ale jestem ciekaw czy w tym zawieszeniu jest mozliwosc regulacji katow,bo raczej nie, chyba ze się myle.Zbierznosc powinna być chyba dobra bo nic tam nie było rozbierane oczywiście ze jest możliwość ustawiania kątów ale nie na wahaczach to już zostaw fachowcowi jak będzie ci kiedyś ustawiał gdy zajdzie potrzeba ... a tymczasem myślę ze wymieniłeś i po skręcałeś wszystko tak jak powinno się wymieniać fachowo wahacze i śmigaj...Szerokości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 wszystko skrecone pod obciazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Ja bym na wszelki wypadek zrobił zbieżność bo ostatnio wymieniałem górne wahacze i dziwnym trafem zbieżność się rozjechała i miałem kierownice krzywo. W przyszłym tyg wymieniam kolejne wahacze bo jak wymieniac to wymieniać wszystko bo wahacz nowszy osłabia ten starszy i szybko się wysypują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudi2891-1 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Ja po wymianie górnych wahaczy i jednego łącznika nie robiłem geometrii i zdarłem dwie nowe opony,tragedia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Ja po wymianie górnych wahaczy i jednego łącznika nie robiłem geometrii i zdarłem dwie nowe opony,tragedia!!! I nic nie odczuwałeś podczas jazdy ze coś jest nie tak ? Przecież nie jest tak łatwo zedrzeć nowe opony z dnia na dzień gdy się nic nie odczuwa... To co z ciebie za kierowca ze nie przeglądasz opon ? bez urazy ale trudno w to uwierzyć co piszesz........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się