Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Porada w sprawie awarii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Różnicy wielkiej nie ma miedzy cylindrami.

Gdzie próba olejowa????

Poszukaj ile ma ciśnienia fabrycznego i będziesz wiedział,ale ja też stawiam na uszczelniacze.

juz raczej postanowione będę robił swoją no chyba że ktoś będzie miał coś naprawdę porządnego

Opublikowano

Słuchaj mądra jest Twoja decyzja.

Nie popłyniesz z kasą ale zrób to konkret tzn wymień uszczelniacze wraz z dopasowaniem do gniazd zaworowych inaczej szkoda Twojej kasy.Przy okazji jak już zrzucisz głowicę to niech ktoś ją lekko liźnie albo chodź przynajmniej sprawdzi,nowe popychacze,uszczelki i jak masz więcej kasior-ki to napinacz wraz z łańcuchem.A jak chcesz na szybko to znajdź warsztat który wymieni uszczelki odkręcając tylko pokrywę zaworów ale ja tego sposobu nie polecam:naughty:

Opublikowano
Słuchaj mądra jest Twoja decyzja.

Nie popłyniesz z kasą ale zrób to konkret tzn wymień uszczelniacze wraz z dopasowaniem do gniazd zaworowych inaczej szkoda Twojej kasy.Przy okazji jak już zrzucisz głowicę to niech ktoś ją lekko liźnie albo chodź przynajmniej sprawdzi,nowe popychacze,uszczelki i jak masz więcej kasior-ki to napinacz wraz z łańcuchem.A jak chcesz na szybko to znajdź warsztat który wymieni uszczelki odkręcając tylko pokrywę zaworów ale ja tego sposobu nie polecam:naughty:

na razie jeżdżę tak do piątku wtedy mam się skontaktować z kuzyniakiem ( mech. sam ) innemu auta nie daję robił mi głowicę przy golfie także z tym sobie też poradzi tak dla orientacji kolega ( jeszcze z podstawówki) ma sklep motoryzacyjny orientacyjnie części wyszły mnie 400 ziko w tym byłoby tak - uszczelniacze zaworowe + nowe prowadnice , uszczelka pod głowicę, uszczelka pod pokrywę zaworów, zimmerigi + dochodzi jeszcze delikatne liźnięcie głowicy a reszta okaże się po demontażu.

Co do napinacza to jak się nie mylę to mam chyba jeszcze mechaniczny - tak przy okazji jaki jest koszt tego w razie czego

A co do mojej decyzji - szkoda auta sprzedawać za dużo zainwestowane ( na wszystko posiadam fakturki oprócz rozrządu- zagubiłem gdzieś ) no i brak mamony na dołożenie do czegoś innego

Opublikowano

Patrzałem na ciśnienie i 1.8 ma 10.3 książkowo,także raczej na 100 góra padła.

Ja bodajże z 5 lat temu dałem za febiego komplet 700zł.

Acha i pamiętaj o nowych śrubach do głowicy:wink:

Opublikowano
Patrzałem na ciśnienie i 1.8 ma 10.3 książkowo,także raczej na 100 góra padła.

Ja bodajże z 5 lat temu dałem za febiego komplet 700zł.

Acha i pamiętaj o nowych śrubach do głowicy:wink:

a czemu muszą być nowe ?

Opublikowano

Tak zaleca producent.

Znam przypadek z volvo,3 razy rozkręcali głowicę aż w końcu doszli ze to śruby:facepalm:

Opublikowano
Tak zaleca producent.

Znam przypadek z volvo,3 razy rozkręcali głowicę aż w końcu doszli ze to śruby:facepalm:

idzie to kupić w razie czego normalnie w sklepie czy trzeba zamawiać bóg wie gdzie ?

Opublikowano

Jasne że idzie:)

Wal do TOMM-a lub Dzik-a z klubu.

Mają wszystko w dobrej cenie:wink:

Opublikowano

Część gratów zakupiona reszta okaże się po demontażu

20131014_114847.jpg

---------- Post dopisany 15-10-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2013 at 12:21 ----------

no i pojechał parch do mechaniora :shock3: okaże się za niedługo co piszczy w trawie

---------- Post dopisany at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

no i tak oto wygląda po demontażu

S_0_C18.jpg a teraz jedzie na remoncik

Opublikowano

Napisz sco dokładnie będziesz robił:wink:

Opublikowano

tak na gorąco :

- wymiana uszczelniaczy zaworowych

- wymiana prowadnic zaworowych ( duże luzy mam )

- planowanie

- docieranie zaworów

coś jeszcze zapomniałem ? - generalnie komplet od podstaw

Opublikowano

Jak masz wiekszy budżet to popychacze też wymień:wink:

Opublikowano
acha zapomniałem zmień przy okazji termostat szkoda drugi raz wlewać płynu i daj G12 o taki PŁYN DO CHŁODNIC K2 KULER CZERWONY G12 -35C 5L (3558623397) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

termostat zmieniałem prawie od razu po zakupie - nie trzymał temperatury

a przy okazji na pewno wymieniona będzie chłodnica - delikatnie ciekła

---------- Post dopisany 24-10-2013 at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany 17-10-2013 at 13:03 ----------

Panowie . Auto złożone odpalone ale......

głośno pracują zawory kawałek się przejechałem i..... wali jakby ktoś młotem napie...... brak mocy

podejrzenie padło na napinacz łańcuszka rozrządu - pytanie czy jest to możliwe przed remontem nic takiego nie miało miejsca czy może majstry coś przekombinowali?

Opublikowano

sprawa się rozwiązała okazało się że poprzedni partacz który wymieniał mi rozrząd pozostawił jakiś kawałek okrągłej gumy ów ta guma dostała się pod pasek od rozrządu i przeskoczył o ząbek - z tego względu zaczęły hałasować zawory

na pewno nauczka dla mnie - NIE DAWAJ AUTA W ŁAPY PARTACZOWI !!!!!

na chwilę obecną jest ok zobaczymy co czas przyniesie

całkowity koszt wyszedł mnie razem z robocizną równy 1050 w tym

- uszczelki uszczelniacze 250

- regeneracja głowicy 450

- robocizna 350

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...