Marko42 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 Różnicy wielkiej nie ma miedzy cylindrami.Gdzie próba olejowa???? Poszukaj ile ma ciśnienia fabrycznego i będziesz wiedział,ale ja też stawiam na uszczelniacze. juz raczej postanowione będę robił swoją no chyba że ktoś będzie miał coś naprawdę porządnego
wesz82 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Słuchaj mądra jest Twoja decyzja. Nie popłyniesz z kasą ale zrób to konkret tzn wymień uszczelniacze wraz z dopasowaniem do gniazd zaworowych inaczej szkoda Twojej kasy.Przy okazji jak już zrzucisz głowicę to niech ktoś ją lekko liźnie albo chodź przynajmniej sprawdzi,nowe popychacze,uszczelki i jak masz więcej kasior-ki to napinacz wraz z łańcuchem.A jak chcesz na szybko to znajdź warsztat który wymieni uszczelki odkręcając tylko pokrywę zaworów ale ja tego sposobu nie polecam:naughty:
Marko42 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 Słuchaj mądra jest Twoja decyzja.Nie popłyniesz z kasą ale zrób to konkret tzn wymień uszczelniacze wraz z dopasowaniem do gniazd zaworowych inaczej szkoda Twojej kasy.Przy okazji jak już zrzucisz głowicę to niech ktoś ją lekko liźnie albo chodź przynajmniej sprawdzi,nowe popychacze,uszczelki i jak masz więcej kasior-ki to napinacz wraz z łańcuchem.A jak chcesz na szybko to znajdź warsztat który wymieni uszczelki odkręcając tylko pokrywę zaworów ale ja tego sposobu nie polecam:naughty: na razie jeżdżę tak do piątku wtedy mam się skontaktować z kuzyniakiem ( mech. sam ) innemu auta nie daję robił mi głowicę przy golfie także z tym sobie też poradzi tak dla orientacji kolega ( jeszcze z podstawówki) ma sklep motoryzacyjny orientacyjnie części wyszły mnie 400 ziko w tym byłoby tak - uszczelniacze zaworowe + nowe prowadnice , uszczelka pod głowicę, uszczelka pod pokrywę zaworów, zimmerigi + dochodzi jeszcze delikatne liźnięcie głowicy a reszta okaże się po demontażu. Co do napinacza to jak się nie mylę to mam chyba jeszcze mechaniczny - tak przy okazji jaki jest koszt tego w razie czego A co do mojej decyzji - szkoda auta sprzedawać za dużo zainwestowane ( na wszystko posiadam fakturki oprócz rozrządu- zagubiłem gdzieś ) no i brak mamony na dołożenie do czegoś innego
wesz82 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Patrzałem na ciśnienie i 1.8 ma 10.3 książkowo,także raczej na 100 góra padła. Ja bodajże z 5 lat temu dałem za febiego komplet 700zł. Acha i pamiętaj o nowych śrubach do głowicy:wink:
Marko42 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 Patrzałem na ciśnienie i 1.8 ma 10.3 książkowo,także raczej na 100 góra padła.Ja bodajże z 5 lat temu dałem za febiego komplet 700zł. Acha i pamiętaj o nowych śrubach do głowicy:wink: a czemu muszą być nowe ?
wesz82 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Tak zaleca producent. Znam przypadek z volvo,3 razy rozkręcali głowicę aż w końcu doszli ze to śruby:facepalm:
Marko42 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 Tak zaleca producent.Znam przypadek z volvo,3 razy rozkręcali głowicę aż w końcu doszli ze to śruby:facepalm: idzie to kupić w razie czego normalnie w sklepie czy trzeba zamawiać bóg wie gdzie ?
wesz82 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Jasne że idzie:) Wal do TOMM-a lub Dzik-a z klubu. Mają wszystko w dobrej cenie:wink:
Marko42 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 Część gratów zakupiona reszta okaże się po demontażu ---------- Post dopisany 15-10-2013 at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2013 at 12:21 ---------- no i pojechał parch do mechaniora okaże się za niedługo co piszczy w trawie ---------- Post dopisany at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- no i tak oto wygląda po demontażu a teraz jedzie na remoncik
wesz82 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Napisz sco dokładnie będziesz robił
Marko42 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 tak na gorąco : - wymiana uszczelniaczy zaworowych - wymiana prowadnic zaworowych ( duże luzy mam ) - planowanie - docieranie zaworów coś jeszcze zapomniałem ? - generalnie komplet od podstaw
garbi Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 teraz w dobry olej zainwestuj
wesz82 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Jak masz wiekszy budżet to popychacze też wymień
Marko42 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Jak masz wiekszy budżet to popychacze też wymień majstry mają głowicę zrobić na jajo !!! może jutro już będzie gotowa
wesz82 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 acha zapomniałem zmień przy okazji termostat szkoda drugi raz wlewać płynu i daj G12 o taki PŁYN DO CHŁODNIC K2 KULER CZERWONY G12 -35C 5L (3558623397) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Marko42 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 acha zapomniałem zmień przy okazji termostat szkoda drugi raz wlewać płynu i daj G12 o taki PŁYN DO CHŁODNIC K2 KULER CZERWONY G12 -35C 5L (3558623397) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. termostat zmieniałem prawie od razu po zakupie - nie trzymał temperatury a przy okazji na pewno wymieniona będzie chłodnica - delikatnie ciekła ---------- Post dopisany 24-10-2013 at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany 17-10-2013 at 13:03 ---------- Panowie . Auto złożone odpalone ale...... głośno pracują zawory kawałek się przejechałem i..... wali jakby ktoś młotem napie...... brak mocy podejrzenie padło na napinacz łańcuszka rozrządu - pytanie czy jest to możliwe przed remontem nic takiego nie miało miejsca czy może majstry coś przekombinowali?
Marko42 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 sprawa się rozwiązała okazało się że poprzedni partacz który wymieniał mi rozrząd pozostawił jakiś kawałek okrągłej gumy ów ta guma dostała się pod pasek od rozrządu i przeskoczył o ząbek - z tego względu zaczęły hałasować zawory na pewno nauczka dla mnie - NIE DAWAJ AUTA W ŁAPY PARTACZOWI !!!!! na chwilę obecną jest ok zobaczymy co czas przyniesie całkowity koszt wyszedł mnie razem z robocizną równy 1050 w tym - uszczelki uszczelniacze 250 - regeneracja głowicy 450 - robocizna 350
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się