Grzesiekkbc Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Hej, jako że już wklejałem logi samochodu i zawsze wychodziło że jest ok to już nie będę wklejał na nowo ich. Ostatnio po raz pierwszy udało mi się na postoju trafić w moment gdy silnik podczas przegazowania zaczyna szarpać, kopcić, dławić się i nie reaguje na gaz. Zalogowałem 013 i proszę jeśli ktoś się domyśli co jest grane to niech napisze co się dzieje bo już mi ręce opadają. Log wyglądał tak: Log (0 - 013) -wprowadziłem silnik stopniowo na obroty rzędu 3800obr -w logi widać, że w 6.90s zaczyna się silnik dławić - momentalnie puszczam gaz i silnik pracuje szarpiąc, kopcąc do 26sek. - od tego momentu pracuje równomiernie i reaguje na wciśnięcie gazu. W czasie jazdy to samo mam na 1 oraz 2 gdy w czasie jazdy wcisnę gaz do dechy. Czy to nie wygląda na pompę lub sterowanie nią? ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ---------- W aucie mam teraz 216 ale na AFNowskich wrtryskach to samo było oraz na serii z 1z też. Program pisany. Pompa z AFN. Komp AHU.
ciahciah Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 nastawnik do czyszczenia
Grzesiekkbc Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Czyli nie będzie to wina jak mi ostatnio mówili sprężyn na zaworach które niby są już dojechane i nie domykają zaworów? Ile teraz kosztuje czyszczenie nastawnika? Cena oczywiście orientacyjna bo każdy rejon inne ma stawki, a może ktoś na forum czyści i jest z okolic Krakowa. ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- I co mnie martwi to spalanie bo ostatnio wyszło mi na trasie 9.5l na spokojnie :/
ciahciah Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 sprężyny zaworowe:) oczywiście tam też może być problem ale to co widać w logu 013 wskazuje na nastawnik lub zatarty tłok pompy ale to od razu będzie widać po zdjęciu nastawnika, jeszcze sprężyny w pompie niech spec oceni czy któraś nie pękła ja czyszczę za 120zł, nowe uszczelki niech da spec, a jeszcze lepiej i nowe sprężynki problem w układzie wtryskowym zniknie spalanie wróci na normalny poziom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się