chagi 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam, błąd 17965 ( wiem ze to przeładowanie jednak w lugu 11 nie widac jakis duzych przeładowan), wystepuje sporadycznie, najczesciej przy dłuzszej jezdzie z wiekszymi predkościami natomiast podczas robienia logów dynamicznych łapał za kazdym pomiarem aż zapalił sie check, po wykasowaniu dalej było ok, nie złapał błędu ani razu. Sztange w turbinie sprawdzałem strzykawką, chodzi bez problemu nie zacina sie. Według mnie nie jezdzi tak jak powinien, brak mu dynamiki, nie czuc momentu jak zaczyna pompowac turbina, ogolnie auto jest mułowate. Zrobiłem kpl logów, moze w nich bedzie widzac gdzie wystepuje problem, w logach dynamicznych do grupy czwartej przy 4 tys łapał tryb awar. błąd 17965 Jesli znajdziecie chwile czasu to prosze o analize, auto to passat 2004r 1.9 AVF. Sprawdzałem tez wałek rozrzadu, nie wygląda na wytarty (moim zdaniem), porobiłem zdjecia krzywek wiec jesli ktos bedzie miał chec ocenic to wstawie. pozdrawiam. statyczne Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) Log (0 - 018) Log (0 - 023) BS Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 011) Dynamiczne Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Log (0 - n/a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 ocenic plynność pracy kierownic, ew podmienić n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chagi 0 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 jesli chodzi o kierownice to robiłem podcisnienie strzykawką i chodzą bez zaciec, ten błąd wystepuje bardzo rzadko, bardziej mnie martwi to ze ten samochód stał sie mułowaty, moze przepływoniez niedomaga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Sprawdz szczelność dolotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Węże od zaworu n75 do turbiny, sprawdź też sam zawor, zassij powietrze powinien Ci sie przyssać język (na wylotowym krućcu) możesz też na zapłonie odpiąć kostke i zapiąć, jak sie nie odezwie to jest ugotowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chagi 0 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Sprawdz szczelność dolotu... sprawdzałem, nie widze nigdzie nieszczelnosci, a logi wskazują na nieszczelność? Sprawdzałem tez podcisnienie, na wyjsciu z pompy jest -0.9 a na gruszcze przy turbinie -0.7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Są dwa rodzaje nieszczelności, pierwsze to brak ciśnienia, cisnienie osiągniete jest wtedy mniensze jak zadane, szukamy wtedy dziur w dolecie, dv, sprawdzamy gruszke, n75, drugi rodzaj przeładowanie, ciśnienie oziągnięte znacznie przekracza zadane, sprawdzamy gruszke, n75 i weże od niego biegnące, przeładuje kiedy gruszka nie upuści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chagi 0 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 to powiedzcie mi co ja mam szukac? Po logu widac ze nie przeładowuje i osiaga zadane a przepływomierz na początku nie daje za malo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się