FLB Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam zabieram się za remont silnika bo slychać dosyć głośno szklaneczki , wymieniłem pompe olejową bo była padnięta ale szanki nie ucichły Także zabierał się będe za wymianę szklanek i rozrządu co radzilibyście zrobić przy okazji ?
Cin Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 A czy warto w tym silniku to robic, nie lepiej kupic uzywki?? Jesli robic sprawdz napinacz i łancuch a jak jest z nim cos nie tak to juz bedzie wiekszy koszt.
FLB Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Warto nie warto zrobić trzeba ja dużo nie robie km , max 12k rocznie także chciałbym sobie ogarnąć autko żeby polatać nim z 5 lat
wesz82 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 A czy warto w tym silniku to robic, nie lepiej kupic uzywki??Jesli robic sprawdz napinacz i łancuch a jak jest z nim cos nie tak to juz bedzie wiekszy koszt. Bez jaj przecież nie pisał że silnik pożera olej tylko popychacze mu dzwonia.To nie jest powód do wymiany silnika... Prócz napinacza i łańcuszka (zalecana jest ich wymiana przy przebiegu 200tyś)termostat mień ewentualnie nowe uszczelki itp pierdoły. Paski z przodu,napinacz itd niech ktoś to sprawdzi dla spokoju. Mierzyłeś ciśnienie oleju po wymianie pompy???
FLB Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Po wymianie pompy samochód bardzo ucichł ale wraz słychać szklanki. Z tego co zaobserwowałem przed wymianą pompy samochód nie brał mi oleju wgl. Teraz po wymianie lekko ubywa tzn. ~ około 200ml na 2,200Km dolałem żeby na bagnecie był prawie max. Pompa mi się rozklekotała w ten sposób że jak olej był zimny miała dobre ciśnienie , lecz jak olej się nagrzewał to spadało do 1,3 Bara przy 90 stopniach. Chcę się pozbyć tego klekotu bo lubię mieć coś zrobione na tip top. a jak rozbierać to zrobić wszystko. Co do łańcuszka i napinacza mam na zegarach 199200KM a ile w praktyce ciężko stwierdzić
wesz82 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Jak chcesz tip top to wymień napinacz wraz z łańcuchem.
FLB Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Przybliżony koszt takiego zabiegu ?
wesz82 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 NAPINACZ Z CZUJNIK+ŁAŃCUCH+USZCZELKA AUDI VW 1.8 (3630288562) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Napisz do Tomm lub Dzika mają dobre ceny:wink:
FLB Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Ok dzięki parę złociszy wyjdzie biorąc pod uwagę że mam do wymiany sprzęgło i olej w skrzyni za jednym zamachem. Nasuwa mi się więc pytanie. Czy można podzielić tą robotę jakoś logistycznie na dwa etapy ? Rozrząd i napinacz a potem szklanki czy szklanki rozrząd a potem napinacz ?
wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie kombinuj:decayed: Zrób silnik a potem napęd tak bedzie logicznie. Wałki masz napędzane tak jeden napędza pasek rozrządu zaś drugi łańcuch i tak musisz zrzucić pasek rozrządu żeby to zrobić,tak samo do szklanek. Tym bardziej jak dajesz auto do mechanika,skasuje Cie 2 razy za praktycznie to samo. Pomyśl u mnie np u mechanika rozrząd=350zł dałbym mu do roboty tak jak Ty chcesz to płacę 2 razy 350 plus raz za szklanki raz za napinacz,jak dla mnie szkoda kasy/lepiej dać mu raz zarobić
FLB Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 No to właśnie o to pytałem dzięki ;P zrobię to i może na trochę będzie spokoju ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się