FLB

Pasjonat
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O FLB

  • Urodziny 06.10.1993

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Lokalizacja
    Sokołów Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. FLB

    A jakie zamienniki polecacie? Oryginału nie będę kupował...
  2. Witam, Mam problem którego nikt nie może rozwiązać... Auto na zimnym gaśnie. Chodzi na ssaniu i w pewnym momencie zdycha. Jak złapie trochę temperatury ( trzymając noge na gazie ) autko już nie gaśnie tylko chodzi na 200-300 obrotach.. Dopiero jak się rozgrzeje jest ok. Czujnik temperatury zmieniany - bez żadnych efektów. Błędy na komputerze: 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Macie panowie jakieś pomysły?
  3. FLB

    Podrzucam temat do góry....
  4. FLB

    Witajcie, Chcę wymienić płyn od wspomagania, i zadbać o układ kierowniczy, chciałbym założyć nowe gumowe przewody ( te od pojemniczka prowadzące w dół ) można zakupić gdzieś gotowy zestaw? Zakupiłem już płyn (2l). Do wymiany pójdzie też pojemnik i korek bo jest strasznie zasyfiony. Co polecacie jeszcze zrobić, żeby poprawić działanie / żywotność itp? Może zadaje głupie pytania - ale chcę sam dopilnować, żeby mechanik zrobił wszystko co trzeba:)
  5. Witam, Mam taki problem, że po odpaleniu zimnego auta śmierdzi paliwem, na ssaniu falują obroty, po rozgrzaniu jest ok. Kolejnym problemem jest to, że podczas jazdy 1x na 5-6 trasek po 20km zaczyna szarpać autem i potrafi nawet zgasnąć. Problem rozwiązuje się po kolejnym odpaleniu auta. Sprawdzane pod komputerem, sonda lamda ok , przepustnica zaadoptowana, choć miała błędy, z innych wskazań komputer mieszanka jest na -13 i -20. Czujnik temperatury cieczy wymieniłem. Czy przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa ten obok przepustnicy?
  6. FLB

    U mnie loteria ze spalaniem - zimą 10-12, latem 8-11
  7. FLB

    Jak myślicie ile mnie skaksuje za to mechanik ? Chce żeby mi to auto pojeździło jeszcze chociaz 5-6 lat, wszystko wymieniam na ori i dbam jak tylko mogę. Więc może od razu trzeba kupić nową? Czy jest sens czyszczenia? Dodam,że wczoraj zrobiłem 60km w 4osoby i z włączoną klimą i było okej.
  8. FLB

    @k232 jest jakiś tutek do tego? Bo mechanik ze mnie żaden :-)
  9. FLB

    Przepustnicy jeszcze nie ruszałem, bo mechanik powiedział, że to może być przez czujnik temp.cieczy ale jednak to nie to. Nowa oryginalna 950zł od dzika . Mam do wzięcia używkę dobrą za 350zł warto wgl ? Czy lepiej kupić nową?
  10. Witajcie, Miałem problem z falującymi obrotami,gasło mi auto podczas jazdy, szarpało na ssaniu. Męczę się z tym problemem od roku i wymieniam w miarę możliwości czasowych różne części. Wymienione: - Sonda L. - Odma - Sprawdzona szczelność dolotu - Czujnik temp.cieczy - termostat Ogólnie problem polega na tym,że obroty falowało podczas ssania, potem było ok do momentu X kiedy podczas jazdy zaczynało raptownie talepać budą, obroty skakały od 500-1200 i tak w kółko, dodatkowo auto tak jakby coś trzymało i nie dało rade jechać, czasem potrafiły spaść poniżej 500 i auto gasło podczas jazdy. Gdy poczułem że zaczyna auto coś "łapać" jadąc np na 4 biegu na 2 tyś obrotów, zjeżdżałem na pobocze (juz wtedy skakały obroty) , gasiłem , odpalałem od nowa i znów auto jedzie super przez 5-100km ( przypadłość losowa tego co się dzieje podczas jazdy). Podłączyłem pod kompa i były błędy mieszanki i czujnika.temp.cieczy. Wymieniłem więc w tamtym tygodniu : - rozrząd, koncentrat g12, czujnik temp cieczy, pasek jakiś tam i nie było już żadnych błędów. Po tej naprawie problem ze ssaniem znikł, nie faluje aż tak (przynajmniej nie trzęście i da się jeździć na ssaniu) podczas jazdy też jest lepiej troszke, ale potrafi mi całkowicie zgasnąć jak dziś. Jakieś pomysły Panowie? Bo ja już ogłupiłem :-) Żadnych błędów nie ma
  11. FLB

    Ja wymieniłem dwa lata temu na FEBI i jest okej. (Zrobione ok 45tyś km)
  12. Ja mam dowód na ojca jeszcze a ubezpieczenie na siebie i noł problem, także w tym przypadku też powinno być bezproblemowo
  13. FLB

    Dzięki. 6100 ten Motul ?
  14. FLB

    Witajcie, Będę zmieniał olej niedługo. Od zakupu auta wlewam Mobil 10w40 (wymiana co 10 tyś) przejechałem ok 55tyś km na tym. Od wymiany do wymiany 1-2L oleju pobiera, nie ma reguły. Przebieg na blacie 250tyś (zapewne na jedno koło). Jaki olej byście zalali ? Warto zrobić jakąś płukankę ?
  15. FLB

    Czujnik wymienię noł problem. czy z tą mieszanką może być tyle zabawy? Sposób naprawy: Zatankować samochód, sprawdzić ciśnienie paliwa, przepływomierz, wyeliminować przecieki w dolocie i wydechu, sprawdzić wtryskiwacze pod kątem ilości paliwa wtryskiwanego.