FLB
Pasjonat-
Postów
106 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O FLB
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Sokołów Podlaski
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia FLB
0
Reputacja
-
A jakie zamienniki polecacie? Oryginału nie będę kupował...
-
Witam, Mam problem którego nikt nie może rozwiązać... Auto na zimnym gaśnie. Chodzi na ssaniu i w pewnym momencie zdycha. Jak złapie trochę temperatury ( trzymając noge na gazie ) autko już nie gaśnie tylko chodzi na 200-300 obrotach.. Dopiero jak się rozgrzeje jest ok. Czujnik temperatury zmieniany - bez żadnych efektów. Błędy na komputerze: 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Macie panowie jakieś pomysły?
-
Podrzucam temat do góry....
-
Witajcie, Chcę wymienić płyn od wspomagania, i zadbać o układ kierowniczy, chciałbym założyć nowe gumowe przewody ( te od pojemniczka prowadzące w dół ) można zakupić gdzieś gotowy zestaw? Zakupiłem już płyn (2l). Do wymiany pójdzie też pojemnik i korek bo jest strasznie zasyfiony. Co polecacie jeszcze zrobić, żeby poprawić działanie / żywotność itp? Może zadaje głupie pytania - ale chcę sam dopilnować, żeby mechanik zrobił wszystko co trzeba:)
-
Witam, Mam taki problem, że po odpaleniu zimnego auta śmierdzi paliwem, na ssaniu falują obroty, po rozgrzaniu jest ok. Kolejnym problemem jest to, że podczas jazdy 1x na 5-6 trasek po 20km zaczyna szarpać autem i potrafi nawet zgasnąć. Problem rozwiązuje się po kolejnym odpaleniu auta. Sprawdzane pod komputerem, sonda lamda ok , przepustnica zaadoptowana, choć miała błędy, z innych wskazań komputer mieszanka jest na -13 i -20. Czujnik temperatury cieczy wymieniłem. Czy przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa ten obok przepustnicy?
-
U mnie loteria ze spalaniem - zimą 10-12, latem 8-11
-
Jak myślicie ile mnie skaksuje za to mechanik ? Chce żeby mi to auto pojeździło jeszcze chociaz 5-6 lat, wszystko wymieniam na ori i dbam jak tylko mogę. Więc może od razu trzeba kupić nową? Czy jest sens czyszczenia? Dodam,że wczoraj zrobiłem 60km w 4osoby i z włączoną klimą i było okej.
-
@k232 jest jakiś tutek do tego? Bo mechanik ze mnie żaden :-)
-
Przepustnicy jeszcze nie ruszałem, bo mechanik powiedział, że to może być przez czujnik temp.cieczy ale jednak to nie to. Nowa oryginalna 950zł od dzika . Mam do wzięcia używkę dobrą za 350zł warto wgl ? Czy lepiej kupić nową?
-
Witajcie, Miałem problem z falującymi obrotami,gasło mi auto podczas jazdy, szarpało na ssaniu. Męczę się z tym problemem od roku i wymieniam w miarę możliwości czasowych różne części. Wymienione: - Sonda L. - Odma - Sprawdzona szczelność dolotu - Czujnik temp.cieczy - termostat Ogólnie problem polega na tym,że obroty falowało podczas ssania, potem było ok do momentu X kiedy podczas jazdy zaczynało raptownie talepać budą, obroty skakały od 500-1200 i tak w kółko, dodatkowo auto tak jakby coś trzymało i nie dało rade jechać, czasem potrafiły spaść poniżej 500 i auto gasło podczas jazdy. Gdy poczułem że zaczyna auto coś "łapać" jadąc np na 4 biegu na 2 tyś obrotów, zjeżdżałem na pobocze (juz wtedy skakały obroty) , gasiłem , odpalałem od nowa i znów auto jedzie super przez 5-100km ( przypadłość losowa tego co się dzieje podczas jazdy). Podłączyłem pod kompa i były błędy mieszanki i czujnika.temp.cieczy. Wymieniłem więc w tamtym tygodniu : - rozrząd, koncentrat g12, czujnik temp cieczy, pasek jakiś tam i nie było już żadnych błędów. Po tej naprawie problem ze ssaniem znikł, nie faluje aż tak (przynajmniej nie trzęście i da się jeździć na ssaniu) podczas jazdy też jest lepiej troszke, ale potrafi mi całkowicie zgasnąć jak dziś. Jakieś pomysły Panowie? Bo ja już ogłupiłem :-) Żadnych błędów nie ma
-
Ja wymieniłem dwa lata temu na FEBI i jest okej. (Zrobione ok 45tyś km)
-
OC - różne dane na polisie/w dowodzie
FLB odpowiedział(a) na rogigor temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Ja mam dowód na ojca jeszcze a ubezpieczenie na siebie i noł problem, także w tym przypadku też powinno być bezproblemowo -
Witajcie, Będę zmieniał olej niedługo. Od zakupu auta wlewam Mobil 10w40 (wymiana co 10 tyś) przejechałem ok 55tyś km na tym. Od wymiany do wymiany 1-2L oleju pobiera, nie ma reguły. Przebieg na blacie 250tyś (zapewne na jedno koło). Jaki olej byście zalali ? Warto zrobić jakąś płukankę ?
-
Czujnik wymienię noł problem. czy z tą mieszanką może być tyle zabawy? Sposób naprawy: Zatankować samochód, sprawdzić ciśnienie paliwa, przepływomierz, wyeliminować przecieki w dolocie i wydechu, sprawdzić wtryskiwacze pod kątem ilości paliwa wtryskiwanego.