FLB Posted October 19, 2024 Posted October 19, 2024 (edited) Cześć ! Mam problem z Audi A4 B5 1.8 ADR 1998r. Auto po odpaleniu nie faluje na obrotach, trzyma ok 1100 na zimnym i ok 900 na rozgrzanym. Podczas przyspieszania nie czuć szarpnięć. Auto zaczyna wariować po przejechaniu ok 10km prędkością dozwoloną poza terenem zabudowanym lub podczas jazdy w korkach. Problem ten pojawia się też po przejechaniu 500-1500 metrów jak auto wcześniej przejechało trasę, zostało zaparkowane i odpalone po ok 15-30 minutach w celu kontynuacji jazdy (temperatura silnika jest jeszcze utrzymana). \ Problem: Zaczyna szarpać, że nie da kontynuować się jazdy. Obroty spadają, że auto prawie gaśnie. Pomaga tylko włączenie awaryjnych i ponowne odpalenie auta. Taki zabieg pozawala przejechać kolejne 10-15km w spokoju i problem powraca. Jak auto zaczyna szarpać czuć czasem lekko paliwem. Średnie spalanie jest podwyższone. Wymieniona została odma, świece, kable zapłonowe, listwa wtryskowa, przepustnica, sonda, czujnik temp cieczy w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Autko służy mi jako zapasowe, ale ostatnie problemy są bardzo denerwujące i wpływają na bezpieczeństwo jazdy. Sprawdzone odczyty z silnika i jedyną anomalią jest chyba sonda. Myślałem, że to problem wtrysków, więc wymieniłem na używaną ori , ale niestety nie jest ani lepiej ani gorzej 😕 Mieliście może podobne problemy? Chciałbym jeszcze reanimować autko z sentymentu Edited October 19, 2024 by FLB
Pieterb Posted October 19, 2024 Posted October 19, 2024 Moim zadaniem coś z przepływa bo masa powietrza zasysanego to -0,77 😋 Nie dość że nie zasysa to wydala.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now