Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Radio symphony II nie włącza się przy przekręceniu kluczyka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, poza tym generalnie radio się zachowuje jakby zapłon był cały czas wyłączony. No i nie ma na fisie informacji z radia. Radio wyciągnąłem ale są podłączone wtyczki i nie znam się ale wszystko wygląda na prawidłowo podłączone.

Opublikowano

Cany do radia podpięte ? Podświetlenie działa ? Kodowanie prawidłowe ?

Opublikowano
  • Autor

jestem świeży w temacie, ale wyciągnąłem radio i wszystkie wtyczki jakie są to są wpięte w radio, nic nie wygląda nie oryginalne. Podświetlenie w radiu się nie świeci, wiem że się właśnie nie świeci gdy przy prawidłowo podpiętej instalacji mamy nieprzekręcony zapłon.

Sądzę że ktoś tutaj kombinował wcześniej, popielniczka jest od wersji 1 din więc przypuszczam że było radio 1 din i ktoś to przerobił ale nie do końca.

Opublikowano

musisz podpiąć can-H i can-L od radia do zegarów inaczej nie ruszy podświetlenie i info na fis tu masz zaznaczone cany

symphonyii_pin.jpg

co do licznika to muszę poszukać pinout

---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

19 - System Infotainment CAN-Low 20 - System Infotainment CAN-High niebieska wtyczka

Opublikowano