Jump to content

lukss

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About lukss

  1. Mam skompletowany cały zestaw z wiązką ale kompletnie nie mam czasu i warunków aby to zamontować. Sprawę utrudnia fakt że mój egzemplarz nie ma głośnika centralnego oraz nie ma żadnego suba z tyłu więc trzeba wszystko rozporowadzić. Szukam kogoś chętnego z Poznania lub może znacie kogoś godnego polecenia co mógłby ogarnąć montaż do mojego B6 avant w mojej okolicy.
  2. Bliżej niż do Wrocławia masz do Goodhope-a. Też opanuje BFB bez problemu. robiłeś może tam? Zastanawiam się jak duży wpływ ma witamina na przyspieszone zużywanie się różnych elementów w samochodzie.
  3. mógłbym się wybrać do wrocka, bym miał wycieczkę przy okazji, wiecie jakie to są tam koszta?
  4. Znamy kogoś z Poznania i okolic godnego polecenia? Mój BFB 163 KM w miarę oddycha ale chodzi mi po głowie jakaś lekka witaminka.
  5. wiadomo, przysłowiowa falszka się należy, jak będzie w Poznaniu to zapraszam
  6. sprawdziłem u siebie i dv wygląda na chyba dobry ściągłem tylko jeden wąż ale nie mogłem zassać ani też dmuchnać. Dwóch pozostałych węży nie ściągałem bo nie miałem nowych opasek pod ręką. Tak czy inaczej dzisiaj wymieniłem śrubę odpowietrzającą, koszt w aso 39 zł i wygląda na to że po 4 miesiącach męczarni auto zaczeło chodzić jak złoto. Dodam że dwóch mechaników oraz ASO (które mnie skasowało 700 zł za odmę i zawór regulacji ciśnienia) nie zrobiło samochodu.
  7. powiedz mi kolego skerim jakie miałeś objawy? czy działo się również coś w czasie jazdy czy tylko na wolnych bo u mnie tylko na wolnych obrotach. muszę to jakoś sprawdzić tylko mam problem z dostępnością do kanału, czy jak podlewaruję to jestem wstanie do tego dojść?
  8. dzisiaj dobrałem się do zaworka i na moje on jest właśnie uszkodzony (jest prześwit, w żrodku jest jakby membrana która luźno lata), teraz tylko muszę czekać do wtorku aby kupić i sprawdzić. Tak sie zastawiam czy uszkodzony ten zaworek może powodować wypadanie zapłonów ?
  9. odnośnie zaworku zwanego śrubą odpowietrzającą w trójniku odmy nr 6 na rysunku http://forum.autokacik.pl/files/285682650-odma.JPG nie moge tego zlokalizować, czy ten rysnuek jest oby od silnika BFB w B6 czy to ejst od AWT w B5? Przesyłam zdjęcia i może proszę zaznacz mi gdzie mam szukać tego zaworka
  10. Ok, sprawdzę i to. Wiesz może jak sprawdzić czy działa on prawidłowo, czy tylko organoleptycznie czy jest połamany czy nie? Bo sposób sprawdzenia tego DV już doczytałem gdzie indziej. Drugie pytanie, widzę żę masz w podpisie magiczne słowo "logi" dużo się o tym słyszy ale generalnie nie wiem do końca po co się to robi, czy jeśli te dwa zaworki będą dobre to odczytanie logów może coś tu pomóc? Bo ja osobiście uważam że problem gdzieś będzie właśnie z powietrzem, tylko ręce już mi opadają bo dwóch mechaników i aso wsumie tego nie naprawiło więc wątpie czy sam dam radę.
  11. Jak w temacie, generalnie wypadają mi zapłony i obroty same wchodzą czasem nawet do 2200. Teraz postanowiłem sam sprawdzić zaworek DV ale nie mogę go zlokalizować, proszę o pomoc. Odrazu dodam że męczę się już tak 4 miesiące. Sprawdzona: przepustnica, cewki, kompresja Wymienione: - świece - uszczelka pod pokrywą zawrów bo przy okazji swiec się okazało że jest pęknięta - odma - 06A129101D - zawór regulacji ciśnienia - jakaś tam jeszcze rurka przy odmie Oczywiśćie objawy nie ustąpiły jedynie lekko się zmieniają. Cały czas mi wywala błąd z tym zaworkiem DV i postanowiłem go sprawdzić bo mechanicy który mi to robili to nie wiem czy mogę im ufać. A jako ciekawostkę wam że auto było nawet ASO i tam stwierdzili po wymianie właśnie odmy oraz zaworu regulacji ciśnienia że teraz wszystko jest dobrze i będzie chodzić Dodam że auto na zimnym chodzi dobrze, jak się porządnie dogrzeje to zaczynają się robić cyrki, jak ktoś ma jakąś inną sugestię to będę wdzięczny.
  12. Od siebie dodam że miałem założone osram night braker plus. Ostatnio w auto świecie widziałem test żarówek i cały test wygrały Ring +120% Xenon Ultima, kosztują sporo bo około 100 zł. No i jak założyłem to oczywiście efektu xenonu 0, świecą nieco gorzej od tych osram, generalnie 100 zł wyrzucone do kosza, trzeba było sobie dobre whisky za te pieniądze kupić a nie żarówki
  13. z obserwacji wynika że głośniki są z tyłu, nie ma za to suba w bagażniku a z tego co mi wiadomo to on ma wzmacniacz na tylne głośniki prawda?
  14. jestem świeży w temacie, ale wyciągnąłem radio i wszystkie wtyczki jakie są to są wpięte w radio, nic nie wygląda nie oryginalne. Podświetlenie w radiu się nie świeci, wiem że się właśnie nie świeci gdy przy prawidłowo podpiętej instalacji mamy nieprzekręcony zapłon. Sądzę że ktoś tutaj kombinował wcześniej, popielniczka jest od wersji 1 din więc przypuszczam że było radio 1 din i ktoś to przerobił ale nie do końca.
  15. Jak w temacie, poza tym generalnie radio się zachowuje jakby zapłon był cały czas wyłączony. No i nie ma na fisie informacji z radia. Radio wyciągnąłem ale są podłączone wtyczki i nie znam się ale wszystko wygląda na prawidłowo podłączone.
×
×
  • Create New...