denveco Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witam Odkąd mam auto wcześniej jakoś specjalnie nie zwracałem na to uwagi ale dopiero teraz zauważyłem że jak wyjmę cały czujnik poziomu płynu chłodzącego który znajduje się pod zbiorniczkiem wyrównawczym to że kontolka od "wody" się nie pali (a raczej powinna bo to tak jak by nie było płynu). Tak samo jak wypne ten czujnik z wtyczki to tak samo nie reaguje. Co ciekawe jak przekręcam kluczyk w pozycję zapłon to jest test kontrolek gdzie wszystkie się świecą także ta od od wody po czym gasną czyli tak jak powinno być. Tak więc przepalenie się kontrolki wykluczone.gdzie w takim razie jest problem?? Nigdy mi się to nie zdarzyło by w trakcie jazdy wyciekł cały płyn ale bądź co bądź jest to najważniejsza na równi z olejem kontrolka która powinna się zaświecić gdyby było za mało lub w ogóle nie było płynu.
sony_dark Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 zapewne masz przerwe w przewodach, ja miałem podobny przypadek tylko, z bezpiecznikiem od cewki przekaźnika wentylatora (5A). Tylko u mnie był przerwany, gdzieś + nie szukałem tylko podpiołem nowe gniazdo z bezpiecznikiem i hula do dziś. Zapewne ten czujnik sterowany jest masą.
Labiel Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Z tego co pamiętam to wypięcie czujnika powoduje iż kontrolka gaśnie.
denveco Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Czyli jak biegnie przewód zaczynając od czujnika a na kontrolce kończąc?? Czy może idzie ten przewód idzie od czujnika do ecu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się