Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Grau Avant


VesslaN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Może to dziwnie zabrzmi, gdyż samochód który chcę przedstawić był najlepszą opcją z wszystkich jakie zdołałem zobaczyć i jeździć (mam tu na myśli tylko A4 B7 i parę A3). Cały paradoks polega na tym, że chciałem sedana i benzynę. Jeździłem, oglądałem, czas traciłem i pieniądze na dojazdy wydawałem aby zobaczyć te wszystkie "perełki" - i co ? - kupiłem diesla i kombi. Myślę, że dopiero czas pokarze czy to dobry wybór. gdyż o 2.0 TDI można naczytać się tyle, że włos na głowie się jeży.
To nie jest przysłowiowa "laleczka" super hiper ideał. Samochód miał malowany tylni sierp od strony kierowcy z przejściem na drzwi. Zresztą widać delikatne wgniecenie przy tylnym błotniku. Reszta lakieru wg. mierników jest OK. Środek jak na mój gust i fakt używanego samochodu jest zadbany - czyli cieszy moje oko a ja pod tym względem jestem dość rygorystyczny. Kupiłem go na aluminiowej feldze 17" z letnimi oponami - które na wiosnę trzeba będzie wymienić.

Oznaczenia sam dekodowałem - więc nie ukrywam, że mogłem popełnić błędy i coś może się nie zgadzać - dlatego proszę o poprawę jeśli się ktoś czegoś dopatrzy.

MARKA/MODEL: Audi A4 B7 (E8) Avant
SILNIK: BPW 2.0 TDI 140 KM
KOLOR: Szary metalik
DATA PRODUKCJI: 07.11.2006r.
PRZEBIEG: 204800 km

E2M = Akcja specjalna edition
7A0 = bez cd/zmieniarki
4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu
6XD = zewnetrzne lusterka: sterowane elektrzynie, podgrzewane
5SL = zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne
6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym
1KD = tarczowe hamulce tylne
J1D = akumulator 72Ah
1LB = tarcze hamulcowe z przodu
1BA = standardowe zawieszenie / tlumienie KOMFORTOWE
3FA = brak szyberdachu
5MU = Wkładki alumin.('szczotkowane') tablicy rozdzielczej
7X1 =Parktronic - UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu
4R5 = okna elektryczne z przodu, z tyłu korby
F0A = standardowe wyposazenie (nie jest to pojazd specjalnego przeznaczenia)
8GU = alternator 140A
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
0YJ = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 9
0JJ = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1436-1495; 1bj:1436-1495
TR0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0 l litera kodowa
3NZ = tylna kanapa nie dzielona, oparcie dzielone
8BB = Reflektor bialy ruch prawostr.
U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow
X0A = program sprzedaży w Niemczech
1N1 = wspomaganie kiery
2ZQ = skorzana kiera, wielofunkcyjna
8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.
9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów
8Z5 = typ 1 systemu chlodzenia silnika - CHLODNICA WODY
D7N = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0/103kw tdi pd
7Q9 =System nawigacji satelitarnej (moduł komfortu)
C1X = Felga aluminiowa 6 jx14h2 et45
7K0 = brak kontrolki cisnienia w oponach
4X3= Z bocznym airbagiem (kurtyną powietrzną) (Przód)
2K1 = wzmacniane zderzaki
3L3 = fotele przednie z regulacją wysokości
4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony
3Y0 = brak rolety przeciwslonecznej
4K4 = centralny zamek sterowany radiowo zdalnie obslugiwany z wewnatrz i oddzielne otwieranie bagaznika
5D1= Zamek centralny zdalnie sterowany
1SA = brak dodatkowej ochrony silnika - Bez osłony dolnej zesp. napedowego
7GG = Koncepcja spalin: eu4
Q1A = standardowe przednie fotele
4GF =Szyba czołowa (klejona) zielona - SZKLO ATERMICZNE

Część z tego jest dla mnie zrozumiała a część nie bardzo :)

Co do tej pory zrobiłem przy samochodzie:
- wymiana oleju na Motul Specific 504.00-507.00 5W30 + filtr oleju MANN
- wymiana termostatu
- zakup kół zimowych z oponami 205-55-16 + kołpaki
- zakup dedykowanych dywaników na zimę ze stoperam
- zakup chromowanych ramek na tablice rejestracyjne

Na dzień dzisiejszy samochód chodzi bez zastrzeżeń - do pracy silnika, zawieszenia, prowadzenia samochodu nie mogę się przyczepić.

Co planuję zrobić w przyszłości:
Ogólnie nie jestem człowiekiem, który nie lubuje się w modowaniu :). Zamierzam utrzymać samochód w dobrej kondycji i stanie technicznym a na wiosnę wymienić rozrząd.
Jest jednak parę spraw które mnie nurtują:

- jak jadę po nierównościach słyszę w moich drzwiach kierowcy bardzo delikatne jakby ocieranie jakby coś w tych drzwiach miało jakiś luz - zaznaczam, że to słychać delikatnie a nie jakies tam walenie czy ostre tarcie i tylko na nierówności. Na tę chwilę mam pomysłu co to może być?

- nie mogę odkręcić lewej śrubki trzymającej tylną ramkę od rejestracji - chyba się zapiekła - chciałem wymienić na ramkę chromowaną. Troszkę już śrubkę przez to wyrobiłem

- jak jest z tą pompą oleju - naczytałem się trochę o tym na necie. Robione są jakieś swapy czy coś... Czy wymienić tę pompę zawczasu czy na razie spokojnie sobie śmigać jak nic się nie dzieję? Ponoć wyskakuje jakaś ikonka konewki ( tylko jakiego koloru jest ona: żółtego, zielonego czy czerwonego i gdzie ona się pokazuje?) i jak wyskoczy to należy zatrzymać samochód i odstawić go do mechanika.

Cóż, na dzień dzisiejszy to tyle ... pora chyba załączyć kilka fotek - jednak są to zdjęcia robione na szybko (dlatego po prostu nie powalą WAS :)) w dniu w którym pierwszy raz jako właściciel pojechałem po zimowe koła a później objazdówka po rodzinie. Zrobiłem wtedy 140 km :)

a1.JPG

a3.JPG

a4.JPG

a5.JPG

a6.JPG

a7.JPG

a8.JPG

a9.JPG

a9a.JPG
Miło mi będzie jeśli ktoś podzieli się jakimiś spostrzeżeniami i wskazówkami :)

pozdrawiam Marcin

Edytowane przez VesslaN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny szarak :thumbup1: poprosimy więcej fotek środka. Zamów ramki klubowe, bo czasem latam po CZ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @H4mm3R. Foty na pewno będą. Muszę jeszcze parę kosmetycznych spraw zrobić w środku. Co do ramek bardzo chętnie zamówię - jednak mam problem jak pisałem z jedną ze śrubek trzymających tylną ramkę - za cholerę nie chce puścić więc puki co muszę spasować. Na pewno będę chciał przyciemnić szyby z tyłu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:naughty: Powodzenia w rezaniu. Obejrzysz parę projektów i będzie co robić. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie tak zacnie jak u Was ... ale ... nie mówię, że czegoś nie będę kombinował - oby tylko silnik działał jak należy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat dla mnie tu chyba nie ma reguły ... ważne, że na dzień dzisejszy jest OK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny golasek :decayed: Nie słuchaj za dużo Hamera ,bo jak ci zacznie doradzać co można by zmienić :naughty: To kredyt pewny :decayed: POWODZONKA w MODZENIU :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viesslan bardzo, bardzo opis :) Foty to pizneles takie na sztuke :doh: I teraz prosze Cie przemysl bardzo powaznie przyciemnianie tylnych szyb wg mnie tak wyglada bardzo ladnie ja bym odpuscil, a juz chromowane ramki to wogole :facepalm:To mojenp skromne rady na poczatek. I dawaj koniecznie foty srodka ja najbardziej lubie foty srodka bo tam najwiecej patrze na auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie problemu z odkręceniem ramki od tablicy, miałem podobny problem tyle że ja ukręciłem śrubę i juz za bardzo nie miałem wyjścia musiałem rozwiercić wszystko i poprostu przykręciłem na śrubę ze zwykłą nakrętką. Śmiesznie to trochę wyglądało bo świeżo kupiona furka a wiertarą jechałem:) ale innego rozwiązania nie widziałem, pod ramką nic nie widać, od środka osłony tak więc jest gitara. Tam niestety woda się zbiera i jest duże prawdopodobieństwo że tej śruby nie odkręcisz:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@briano - masz PW

@Beniu na siłę nie będe nic robił ... zobaczymy jakie temperatury będą - jak dodatnie to podleję te śrubkę Colą - może coś pomoże ... samochód mam co prawda garażowany - jednak garaż to blaszak i jest zaledwie kilka stopni różnicy :)

Witam. Dawno mnie tutaj nie było. Problem uszczelki i śrubki już dawno rozwiązałem :)

Zapodam kilka świeżych fotek z 11 listopada. Co prawda autko się nic nie zmieniło - ważne, że jeździ dobrze.

Zastanawiam się nad tym czy poprawić to tylne nadkole u blacharza - od roku nic złego się z tym nie dzieje ale w oczy mnie kole. Mam też do malowania próg od strony kierowcy. Powstał odprysk po obcasie drugiej właścicielki i też w oczy kole. ;)

WP_20141111_001.jpg

WP_20141111_002.jpg

WP_20141111_004.jpg

WP_20141111_005.jpg

WP_20141111_006.jpg

WP_20141111_007.jpg

WP_20141111_008.jpg

WP_20141111_009.jpg

WP_20141111_010.jpg

WP_20141111_012.jpg

WP_20141111_013.jpg

WP_20141111_014.jpg

WP_20141111_015.jpg

WP_20141111_016.jpg

WP_20141111_003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...